Реклама гемблінгу: в Греції без музики, у Вірменії тільки вночі

23 Січня 2022, 10:53

Реклама гемблінгу: в Греції без музики, у Вірменії тільки вночі

Реклама азартних ігор регулюється в різних країнах по-різному. Наприклад, у Гані операторам заборонили використовувати відомих людей для просування свого продукту, а в Латвії вдається рекламувати гемблінг лише онлайн. Останні новини про гральний бізнес читайте на нашому сайті.   

Ставлення до азартних ігор завжди було неоднозначним. Чимало країн звинувачувало цей вид діяльності мало не в усіх бідах, які відбуваються у державі. Хоча останніми роками цивілізованим світом прокотилася хвиля легалізації гемблінгу. Адже політики та чиновники нарешті почали розуміти, що азартний складник є у кожної людини і цим нерідко користується підпільний бізнес. А ось якщо вивести гемблінг у законну площину, то можна здійснювати контроль над неповнолітніми та особами з ознаками залежності від гри і водночас успішно наповнювати бюджет, щоб фінансувати освіту чи медицину.

Логічним є те, що влада таких держав береться також здійснювати регулювання ринку реклами гемблінгу, оскільки реклама є найефективнішим способом просування товару. У цьому матеріалі ми пропонуємо розглянути низку прикладів щодо того, яку маркетингову стратегію для ринку окреслили в деяких державах. Це може стати в пригоді українському уряду для розуміння, які аспекти можна врахувати на майбутнє, а що виявилося не дієвим.

Але спершу зазначимо, як регулюється реклама ринку азартних ігор в Україні. У нас лише нещодавно дійшли руки визначити правила рекламування азартних ігор. Окреслили, що на телебаченні, радіо, онлайн і в інших каналах реклама гемблінгу не має з’являтися з 06:00 і аж до 23:00. Також її не має бути в літературі та пресі, окрім спеціалізованих видань, на вуличних білбордах, транспорті та в метрополітені. І, звичайно, не можна рекламувати азартні ігри на товарах і місцях проведення заходів, які призначені для неповнолітніх.

Окрім усього цього, операторам заборонено виступати спонсорами теле- або радіопередач, які призначаються для неповнолітніх. А там, де можна рекламувати свою діяльність, компанії мають вказувати, що азартні ігри можуть нести певні негативні наслідки. До того ж потрібно уникати інформації, яка формує думку, що виграти можна легко та просто, і не заохочувати програш.

Проте спонсорська діяльність дає простір для реклами, адже вказувати, що саме той чи інший оператор є спонсором якоїсь події можна у будь-який час і на всіх носіях.

трансляція реклами

А ось світова практика щодо реклами дуже різноманітна і подекуди дивна. Тому перед тим, як бізнесу увійти на той чи інший зарубіжний ринок, краще промоніторити інформацію щодо заборон у рекламі. Розбирався у цьому питанні портал «Медиа Трюк».

Сполучені Штати Америки

Америка тільки-но почала шлях до легалізації гемблінгу. Це вже зробили Пенсильванія, Мічиган, Нью-Джерсі, а ще кілька штатів якраз готуються до цього. У решті регіонів країни відповідальність за розміщення нелегальної реклами несе оператор. До речі, допомога в розміщенні незаконного маркетингового продукту розцінюється як підбурювання до скоєння злочину.

Ісландія

У цій країні азартні ігри працюють цілком легально, проте рекламувати бізнес можна лише ісландською мовою. Тобто іноземному туристові як мінімум буде доволі складно розібратися у пропозиціях операторів.

Литва

У Литві операторам дозволили лише вказувати свій логотип, торгову марку або найменування, а решта інформації під забороною.

Греція

Грецька влада вирішила, що музичний супровід реклами гемблінгу буде зайвим, і заборонила його. Також тут потрібно отримати спеціальний дозвіл на те, щоб азартні ігри рекламувала якась відома персона.

Латвія

Тут склалася доволі цікава ситуація, адже реклама азартних ігор у Латвії незаконна, проте в Інтернеті її вільно «крутять» і за це карають рідко. Річ у тім, що регулюють ринок реклами гемблінгу одразу два відомства – Центр захисту прав споживачів і Рада з нагляду за електронними ЗМІ. Виходить, що останній із регуляторів не докладає надто багато зусиль щодо контролю над рекламою в Мережі. Тому оператори часто порушують закон, і за це їх не штрафують.

Вірменія

Тут реклама азартних ігор дозволена частково – з 22:00 до 07:00. Такий проміжок встановили, сподіваючись, що неповнолітні її не побачать.

Австралія

Ця країна пішла шляхом Вірменії, але дозволила трансляцію реклами з 20:30 до 05:00.

трансляція реклами

Нова Зеландія

Щоб не робити азартні ігри привабливими для дітей, уряд Нової Зеландії заборонив операторам використовувати героїв мультфільмів у своїй рекламі.

Гана

Гана не дозволяє використовувати відомих людей у рекламі гемблінгу. Адже селебрітіс мають певний вплив на громадян і їх часто наслідують підлітки.

Ось такі незвичні обмеження існують у деяких державах. Хоча доволі багато країн світу досі не визначилися, як регулювати «азартну» рекламу. І ця нерішучість влади лише створює чимало проблем. Наприклад, в Іспанії, Індії, Нікарагуа, Єгипті та Марокко поки що немає жодних правил щодо цього сегменту. Тому там оператори, коли наважуються рекламувати свої послуги, одразу готуються до сплати штрафу. Проте їхні банери продовжують висіти на своїх місцях.

Зазначимо, що будь-яка невизначеність у бізнесі гальмує його розвиток, тому навіть дивні обмеження кращі за їхню відсутність.

Нагадаємо, на Login Casino UA стартував проєкт із топовими експертами індустрії азартних ігор.

Читайте також: Ліцензійні умови азартні ігри

Читайте також: Онлайн-казино України

Коментарі:
Зараз читають
вгору