Нещодавно пройшла презентація ID@Xbox, у межах якої відбулася і демонстрація напрацювань із продовження популярної серії ігор S.T.A.L.K.E.R. PR-менеджер GSC Захар Бочаров у короткому відеоролику розповів про деякі особливості гри.
Незважаючи на очікування, новий трейлер гри на презентації не показали. Демонстрація почалася з «дечого знайомого, але повністю оновленого». Під цим мали на увазі оновлені костюми для ігрових фракцій «Обов’язок» і «Воля», які вже стали іконічними для серії ігор.
Спочатку глядачам продемонстрували спорядження бійця «Обов’язку», угрупування, мета якого – зупинити поширення та знищення аномальної Зони відчуження. Костюм поповнився деякими новими елементами й отримав більшу деталізацію, але загалом його зовнішній вигляд лишився незмінним із часів перших трьох ігор серії.
«Впізнаваний дизайн кожної фракції поповнився деталями. Якщо подивитися ближче, то ви зможете побачити порізи, подряпини та нитки, що стирчать. Але, будь ласка, пам’ятайте, робота над моделями досі триває», – прокоментував Захар Бочаров демонстрацію бійця «Волі».
Спорядження цієї фракції суттєво відрізняється від того, що використовувалось у попередніх іграх. Зникла камуфльована уніформа та більшість елементів броні. І загалом член «Волі» візуально зовсім не нагадує своїх попередників, на відміну від того ж «Обов’язку».
Під час виступу представник GSC також розповів, що в грі з’являються нові угрупування, оскільки від перших ігор пройшов час і в Зоні виникли інші фракції.
«Сприйняття S.T.A.L.K.E.R 2 надзвичайно позитивне, і ми дуже за це вдячні. Дякуємо за вашу пристрасть та інтерес», – додав спікер.
Як і обіцяли раніше розробники, в грі буде понад 30 одиниць озброєння. І гравці могли побачити нові моделі зброї. Серед них є як знайомі – двоствольний дробовик, пістолет-кулемет MP-5, гвинтівка ВС ВАЛ і кулемет Калашникова, так і нові – штурмова гвинтівка Beretta ARX 160 і снайперська гвинтівка СВ-98.
Кожну зброю можна модифікувати, що помітно на прикладі Beretta ARX 160. На гвинтівку є можливість встановити приціл, підствольний гранатомет, ліхтарик, накладки на приклад і магазин більшої ємкості.
Під кінець презентації PR-менеджер продемонстрував інструментарій розробника, який використовують для створення унікальних деталей. За приклад взяли представника бандитів – кастомізація персонажів дозволяє прибрати їхні зуби чи замінювати їх коронками.
«Усе робиться з нашим власним інструментом для зубів, одним із багатьох плагінів, які ми використовуємо в розробці для специфічних змін, як ці. Такі невеликі акценти гарантують, що кожен персонаж виглядатиме повністю унікальним», – підсумував Захар Бочаров.
Додамо, слідкувати за новинами гри можна в нашому розділі Новини кіберспорту.
Нагадаємо, що дата релізу S.T.A.L.K.E.R 2 досі залишається невідомою.
Читайте також: Ринок хмарних ігор коштуватиме $1,4 млрд в 2021 році
Читайте також: ZeniMax стала частиною Microsoft