Ринок хмарних сервісів коштуватиме $1,4 млрд у 2021 році – аналітика

31 Березня 2021, 15:54

Ринок хмарних сервісів коштуватиме $1,4 млрд у 2021 році – аналітика

Компанія Newzoo, яка займається аналітичними дослідженнями в сфері відеоігор, дала прогноз щодо доходів, які принесуть хмарні сервіси у 2021 та 2023 роках. Аналітики обґрунтували очікування даними за 2020 рік та експертними думками.

За очікуваннями аналітиків, у 2021 році капіталізація ринку хмарних геймінгових сервісів сягне $1,445 млрд, а за 2020-й ця сума має становити $633 млн. У 2023 році доходи цього ринку досягнуть $5,135 млрд.

хмарні сервіси

Аналітики пояснюють такий стрибок доходів у 2021 році посиленням активності геймерів у хмарних сервісах великих і маленьких компаній. Також минулого року на ринку відбулося помітне пожвавлення:

  • Microsoft запустила сервіс xCloud як частину Xbox Game Pass Ultimate;
  • Amazon і Facebook вийшли на ринок із власними розробками;
  • Nvidia активно просуває свій сервіс GeForce NOW, який підтримує більше 800 тайтлів;
  • хмарні сервіси менших незалежних розробників мали успіх по всьому світу.

хмарні сервіси

Через почастішання появи нових сервісів і вдосконалення наявних платних користувачів хмарного геймінгу буде 23,7 млн до кінця 2021 року.

Набіл Лердж, керівник відділу ліцензування Blacknut – постачальника хмарних ігор B2C, нагадав, що через пандемію люди почали більше часу проводити вдома, а відеоігри стали ключовим джерелом розваг і спілкування.

«Коли ми порівнювали дані першого та другого кварталів 2020 року, то помітили збільшення тривалості ігрових сесій у п’ять разів і збільшення кількості сесій утричі. Загалом тенденція до посилення залучення зберігалася протягом всього року і за 2020-й кількість користувачів зросла у вісім разів», – навів дані Набіл Лердж.

Андреас Хестбек, генеральний директор RemoteMyApp – B2B-постачальника хмарних ігор, зауважив, що темпи зростання були тимчасовими, але підвищення інформованості про хмарний геймінг стало очевидним.

«Загалом локдауни гарно вплинули на обізнаність гравців у хмарних сервісах. Ми очікуємо, що це призведе до швидкого зростання хмарного геймінгу у 2021 році, оскільки минулого року багато людей відчули переваги таких сервісів», – спрогнозував Андреас Хестбек.

Нагадаємо, за очікуваннями фахівців, лутбокси принесуть $20 млрд доходу до 2025 року.

Читайте також: ZeniMax офіційно стала частиною Microsoft

Читайте також: Продажі GTA 5 перевищили 140 млн копій

Коментарі:
Зараз читають
вгору