Маркетингова стратегія гемблінгу має бути фановою – думка експерта

29 Грудня 2021, 14:33

Маркетингова стратегія гемблінгу має бути фановою – думка експерта

Маркетолог Борис Цомая впевнений, що оператори азартних ігор мають будувати свій бізнес на цивілізованих засадах. Лише за таких умов у компаній є можливість залишитися та успішно працювати на ринку. Інші ж, які використовують старі нечесні методи, живуть одним днем і тому з часом почнуть зникати. Такі реалії ХХІ століття. Останні новини про гральний бізнес в Україні читайте на нашому сайті. 

Чим серйозніший бізнес, тим менш серйозними мають бути його маркетингові активності. На цьому наполягає заступник генерального директора з питань маркетингу компанії «АВК» New Products Борис Цомая. Про це та інші сучасні тенденції в маркетингу він розповів під час інтерв’ю на YouTube-каналі MMR.

За словами Цомаї, якщо продукт дуже складний та навіть якоюсь мірою сприймається як токсичний, слід працювати над формою його подачі. У такому разі найкраще обрати фановий формат, щоб знайти точки дотику з майбутнім клієнтом. Це допоможе останньому сприймати продукт у позитивному ключі. Такий підхід може спрацювати, наприклад, у гемблінговій сфері.

Раніше Цомая був креативним директором беттінгової компанії FavBet. Він розповів про те, що в Україні доволі негативно сприймають азартні ігри, в основному через те, що довгий час цей ринок існував лише в нелегальній площині. Тому довкола гемблінгу зазвичай точилися розмови про лудоманію та інший негативний вплив.

Він зізнається, що і сам спершу уникав співпраці з гемблінговими компаніями. Проте пізніше змінив свою думку, коли ретельніше вивчив цю галузь. Спікер говорить, що він зрозумів: азартні ігри – це про те, як весело провести час. Гемблінг є альтернативою походу в кіно чи боулінг-клуб.

«Беттінгова сфера дійсно непроста. Однак слід розуміти, що цей бізнес має існувати в певних цивілізованих межах. Тоді він працює нормально та є таким самим бізнесом, як і решта. Адже у кожній сфері є елемент токсичності. Це притаманне всім», – наголошує Цомая.

З тих пір як легалізували азартні ігри в Україні, постало питання ребрендингу цього бізнесу. Саме тоді почали запроваджувати принципи відповідальної гри та привчати користувачів грати у площині цих засад.

гральний бізнес

На жаль, в Україні ще трапляються випадки, коли оператори віддають перевагу старим, не зовсім чесним методам роботи на ринку. Саме тому всі його учасники мають ще більше об’єднатися, щоб responsible gambling активніше впроваджувався у життя суспільства. Тільки так можна зруйнувати негативне сприйняття цієї сфери бізнесу серед простих людей.

За словами експерта, ті представники галузі, які продовжують використовувати в своїй рекламі незаконні прийоми, живуть одним днем. Звичайно, людям такий маркетинг зрозуміліший, адже він надто примітивний. Але це не допоможе бренду зачепитися надовго на ринку.

«Завтра світ зміниться і залишаться лише ті, хто дійсно розуміє, що ця індустрія у ХХІ столітті вже зовсім інша. І що на нас дивляться закордонні інвестори, які будуть взаємодіяти тільки з тими компаніями, які мають перспективи росту та розвитку. А таких гравців наразі не так багато на ринку», – вважає Цомая.

Нагадаємо, обсяг реклами за 2021 рік в Україні значно зріс завдяки легалізації гемблінгу.

Читайте також: Закон про легалізацію грального бізнесу

Читайте також: Заробіток на іграх без вкладень

Коментарі:
Зараз читають
вгору