За словами керівниці гемблінг-асоціації Вікторії Закревської, легалізація азартних ігор в Україні підвищила стандарти ведення бізнесу та стала драйвером для розвитку реклами. Останні новини про гральний бізнес читайте на нашому сайті.
Реформування ринку гемблінгу в Україні стало рушієм для багатьох дотичних галузей. Зокрема, за 2021 рік кількість реклами на радіо збільшилася і навіть перевищила прогнози, які раніше давали експерти. Про це повідомляє очільниця асоціації гемблінгу України Вікторія Закревська у своєму блозі на порталі The Page.
За її словами, збільшення обсягу реклами на радіо завдячує саме легалізації азартних ігор в Україні. Адже саме цей канал комунікації зрештою став основним для операторів грального ринку. Відповідно до звіту Всеукраїнської рекламної коаліції, протягом 2021 року загальний обсяг маркетингової продукції зростав швидше за всі очікування, а найпомітнішим це було на радіо.
За словами Закревської, такій динаміці впродовж року сприяло зростання кількості операторів, які отримували ліцензії, а також те, що гемблінгова індустрія наростила витрати на свою рекламу. До речі, бізнес віддав перевагу радіоканалам, тому що середньостатистичний слухач цього виду ЗМІ – чоловік, якому виповнилося 39 років. А він також є типовим представником цільової аудиторії ринку азартних ігор, особливо послуг букмекерських контор та онлайн-казино.
Варто зауважити, що ще у серпні минулого 2020 року був ухвалений закон № 768-ІХ, який регулює діяльність індустрії азартних ігор. Тоді новий закон створив доволі жорсткі межі для рекламодавців і компаній, які виробляють маркетингову продукцію. Так, закон встановив нові вимоги до самої реклами гемблінгу – в який час, на яких платформах вона може з’являтися тощо. Такі норми також прописали в основному законі про рекламу, щоб створити цивілізовані правила рекламування азартних ігор. І відтоді обсяги маркетингової продукції гемблінгу зростали виключно в таких межах.
До того ж представники гральної індустрії нещодавно підписали меморандум про рекламу, який накладає на бізнес обов’язки самостійно здійснювати регулювання маркетингу азартних ігор, а також має діяти в інтересах як гемблінгу, так і держави й суспільства.
Отже, ринок реклами в Україні отримав новий драйвер у вигляді легального гемблінгу та став активно розвиватися завдяки останньому. Це підтверджує постулат, що гральна індустрія може допомогти не лише суміжним галузям чи поповнити бюджет країни, але й підвищити стандарти ведення бізнесу загалом.
Нагадаємо, за один рік в Україні кількість реклами в Інтернеті збільшилася вполовину.
Читайте також: Ліцензійні умови азартні ігри
Читайте також: Українські лотереї