Кордон між гемблінгом і комп’ютерними іграми скоро зникне

02 Січня 2022, 11:01

Кордон між гемблінгом і комп’ютерними іграми скоро зникне

На думку вчених, межа, яка розділяла віртуальні та азартні ігри, стає все тоншою. Певні законодавчі рішення на Заході та розвиток технологій допомогли зміксувати ці різні види розваг. Про гральний бізнес в Україні читайте на нашому сайті.

Історично відеоігри та гемблінг вважалися зовсім різними видами діяльності. Та якщо комп’ютерні ігри в уявленні багатьох людей були швидше для розваги і там можна було досягти успіху завдяки своїм навичкам, то азартні ігри – як наземні, так і онлайн – ґрунтуються на чистому фарті та випадку. Проте, згідно з дослідженнями вчених у галузі психології Деніела Л. Кінга та Філіппи Каладо, за останнє десятиліття ці відмінності майже стерлися – гемблінг та геймінг наблизилися впритул один до одного. Про це пише сайт VentureBeat.

Так, соціальні мережі пропонують різні ігри, які вже стали майже азартними. Адже хоча в них можна грати безкоштовно, там є опції, які спонукають гравців здійснювати покупки за гроші. Це потрібно для того, щоб підвищити продуктивність гри – вийти на новий рівень чи придбати нову амуніцію для свого віртуального героя.

Журналісти видання вважають, що допомогло розмити береги між геймінгом та азартними іграми рішення Верховного суду США скасувати закон про захист професійних та аматорських видів спорту. Він забороняє більшість дозволених державою ставок на спорт за межами штату Невада, де розташоване знамените місто-казино Лас-Вегас. Це сталося у 2018 році.

Звичайно, розвиток і досягнення технологій також вплинули на скорочення розриву між цими двома видами розваг. Зокрема, це дало змогу створити цілу індустрію віртуального спорту, що супроводжувалося бурхливим зростанням потокового мовлення через такі платформи, як Twitch, YouTube, Facebook Gaming, Caffeine, Owncast, Mobcrush та Steam TV. Кіберспорт найбільше приваблює молодіжну аудиторію, проте навіть люди похилого віку в захваті від динаміки потокового кіберспорту в прямому ефірі. Це сьогодні зробило його одним із сегментів у цій галузі, який зростає найшвидше.

відеоігри

Тоді як азартні ігри, що тривалий час існували в фізичних закладах, де можна було власноруч зробити ставку, також почали освоювати онлайн-простір. Тим самим ще ближче підібралися до комп’ютерних ігор.

До речі, теперішнє покоління людей 20-30 з лишком років також змішують два види розваг, які ще донедавна вважалися далекими один від одного. Річ у тім, що згадане покоління виросло на комп’ютерних іграх. І коли тепер за законом можна робити ставки на спорт і відвідувати казино, вони швидше звернуть свою увагу на онлайн-ігри, де також є можливість зробити ставки, як у звичайних азартних іграх.

Нагадаємо, через сім років ринок е-спорту досягне $7 млрд.

Читайте також: Ігри, в яких можна заробити реальні гроші

Читайте також: Для чого винайшли рулетку

Коментарі:
Зараз читають
вгору