Клієнти почали підходити до беттінгу як до розваги – Борис Цомая

30 Липня 2021, 09:26

Клієнти почали підходити до беттінгу як до розваги – Борис Цомая

Креативний директор букмекера Favbet розповів про зміни як у самому гральному бізнесі, так і у ставленні гравців до нього. Окремо фахівець описав підхід компанії до маркетингової політики та спонсорства спорту і розкрив плани оператора на наземні заклади в Україні.

Борис Цомая розповів, що гральний бізнес в Україні створив навколо себе багато переконань і страхів. Тому оператор хоче змінити поточний стан справ і показати, що він надає яскраві емоції, можливість провести час з інтересом і азартом та розважитися.

Зміни відбуваються і у клієнтів: вони почали підходити до букмекерства та азартних ігор як до розваги, на кшталт походу в кіно чи гри у комп’ютерний шутер. Це просто альтернативний спосіб приємно провести час. Борис Цомая називає це позитивною тенденцією в трансформації клієнта. І саме з такими гравцями Favbet планує будувати взаємодію. І, звісно, не варто забувати, що беттінг багато в чому має інтелектуальний складник – потрібно розбиратися в спорті, знати тренди, аналізувати події та ефективність гравців і команд.

Маркетингову політику і вибір команди для спонсорства оператор проводить на основі власних потреб. Якщо йдеться про знання бренду, то компанія рахує охоплення, кількість чемпіонатів, в яких бере участь команда, на яких ресурсах ці події транслюють та інші фактори. У випадку з перфоманс-маркетингом, партнерство оцінюють за іншими критеріями – ефективність спортсменів у соцмережах, їхня взаємодія з аудиторією, можливості інтеграції контенту тощо.

Кожну інвестицію заздалегідь обраховують з погляду знання бренду та перфоманс-маркетингу. Цей жорсткий, але тверезий підхід базується на цифрах, точній аналітиці та метриках.

Нині ж компанія має кілька глобальних завдань – утримати лідерські позиції на українському ринку, але і розвиватися як міжнародний бренд, оскільки оператор нещодавно почав роботу в Хорватії, Румунії та Білорусі. На українському ж ринку Favbet буде нарощувати присутність в наземному сегменті – у вересні планують відкрити гральну мережу, яка включатиме в себе одне наземне казино і чотири зали ігрових автоматів.

На думку фахівця, людям не вистачає офлайну, тактильних відчуттів, атмосфери гри або ж просто побувати в казино, щоб зрозуміти, що це таке.

Нагадаємо, що свою діяльність провадять наразі лише чотири ліцензійні казино України.

Читайте також: Останні рішення КРАІЛ

Читайте також: Перспективи онлайн-букмекерства в Україні

Коментарі:
Зараз читають
вгору