Гральний ринок Великобританії готується до кардинальних змін правил роботи

29 Вересня 2020, 15:33

Гральний ринок Великобританії готується до кардинальних змін правил роботи

Гемблінг-регулятори Великобританії готують ринок азартних ігор до кардинальних законодавчих змін. Уже зараз ідеться про обмеження певних функцій слот-ігор, реклами та VIP-програм.

Рада з питань ставок та азартних ігор (Betting and Gaming Council, BGC) у Великобританії уже з жовтня запроваджує обмеження на швидкість обертання слотів до 2,5 секунди за обертання і забороняє використовувати певні функції, зокрема режими turbo play і multi-slot play.

За словами виконавчого директора BGC Майкла Дугера (Michael Dugher), нові правила є ще одним кроком, який показує, що галузь працює над удосконаленням стандартів, поки очікує на значні зміни в британському законодавстві про азартні ігри.

Гральний ринок Великобританії готується до кардинальних змін правил роботи

Зазначені обмеження для слот-ігор розробила робоча група на базі Комісії з азартних ігор, до якої входили постачальники Playtech і Scientific Games. Вона стала однією з трьох. Інші дві групи працювали над віковим обмеженням: визначили, що гравцям до 25 років не мають бути доступні гемблінг-реклама та VIP-послуги.

Детально нові стандарти роботи операторів з VIP-сегментом BGC і Британська комісія з азартних ігор (UKGC) описали у відповідному кодексі. Зокрема, крім вікового обмеження в 25 років, клієнт, який хоче отримувати всі привілеї VIP, повинен пройти перевірку для підтвердження доходів (KYC). І ще оператори повинні забезпечити йому захист від виникнення гральної залежності.

Зі свого боку, регулятори будуть постійно перевіряти VIP-програми на відповідність вимогам запровадженого кодексу.

Крім того, UKGC почала співпрацювати з Facebook, щоб створити рекомендації, спрямовані на обмеження кількості оголошень, пов’язаних із азартними іграми, які користувачі бачать на платформі соціальних медіа.

Посібник пояснює різні способи, за допомогою яких інструменти та налаштування безпеки Facebook здатні в межах окремого облікового запису допомогти контролювати те, що користувач бачить у своєму профілі. Це допоможе йому зменшити кількість повідомлень і реклами із гемблінг-контентом.

«Facebook прагне підтримувати безпечне та прозоре середовище для людей, щоб вони могли контролювати досвід, який отримують на нашій платформі. Ми раді, що наше партнерство з Комісією з азартних ігор допоможе операторам відповідально проводити рекламні кампанії, одночасно допомагаючи захистити користувачів наших послуг», – сказав Рік Келлі, віцепрезидент Global Gaming у Facebook.

Додамо, що з 2019 року Комісія з азартних ігор також співпрацює з Twitter, щоб розробити подібні рекомендації.

Нагадаємо, експерти вважають, що на Великобританію варто рівнятися в питаннях регулювання гемблінгу та беттінгу.

Читайте також:У Великобританії почався відбір оператора Національної лотереї

Читайте також:Новини світу грального бізнесу

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору