Google ігнорує самообмеження гемблерів і пропонує їм рекламу онлайн-казино

24 Лютого 2020, 17:25

Google ігнорує самообмеження гемблерів і пропонує їм рекламу онлайн-казино

Алгоритми пошуковика обходять заборони, які встановили гравці, та пропонують останнім чимало реклами казино з офшорних зон.

Пошукова компанія обслуговує рекламу, яка пропонує тисячі фунтів від букмекерів та онлайн-казино. І багато таких рекламодавців змогли обійти програмне забезпечення, створене для захисту вразливих гравців.

Google співпрацює та здійснює пошук через Gamestop – програму Великобританії, що дозволяє заборонити самому собі брати участь в онлайн-гемблінгу. Однак нещодавно стало відомо про обхід таких налаштувань: залежним гемблерам демонстрували рекламу казино з офшорів, які не входять до програм захисту гравців. Ця реклама провокує вразливих людей зробити більше ставок, тоді як вони намагаються зав’язати зі своєю пристрастю.

Оголошення з’являються навіть після того, як деякі ЗМІ публічно розповіли про цю проблему Google. Разом з тим у компанії запевнили, що подібні рекламні записи платформа AdWords повністю блокує. При пошуковому запиті «Gamestop Велика Британія» у топі запитів була реклама «Не занесено до Gamstop – отримай 300% бонусів». І такі – всі топ-чотири рекламні оголошення, виведені наверх пошукової стрічки.

Клік за посиланням приводить до списку з чималою кількістю пропозицій онлайн-казино. Серед них – для нових клієнтів зіграти в різноманітні онлайн-слоти, рулетку й інші ігри, що потенційно здатні викликати залежність. Розташовані такі гральні оператори на Кіпрі чи острові Кюрасао.

Читайте також: Самоблокування як дієвий вихід

Посилання на програму Gamestop стосувалося результатів безкоштовного пошуку та демонструвалося, у кращому випадку, на п’ятому місці. Пошук за низкою подібних термінів дали схожий результат.

Google ігнорує самообмеження гемблерів і пропонує їм рекламу онлайн-казино

Каролін Гарріс, діючий член парламенту від Лейбористської партії та голова міжпартійної групи щодо шкоди, пов’язаної з азартними іграми, наголосила, що такі рекламні оголошення аморальні.

«Я не звинувачую безпосередньо Google. Вони, зі свого боку, теж жертви компаній, які намагаються обходити будь-які заходи, що перешкоджають їхній діяльності. У мене є серйозні підозри щодо системи самоконтролю та готовності гемблінг-бізнесу до вирішення цієї проблеми», – зазначила вона.

Позапартійна група має намір провести зібрання та розпочати розслідування стосовно рекламних оголошень в Інтернеті, що нівелюють заходи, спрямовані на вирішення гемблінг-залежності.

Виконавчий директор програми Gamestop Фіона Палмер висловила занепокоєння з приводу впливу таких веб-сайтів на людей, котрі самообмежилися від азартних ігор.

«Коли люди шукають інформацію стосовно самообмеження від онлайн-гемблінгу, вони мають отримувати лише інформацію про Gamestop та організації, які надають допомогу з лудоманії. І нині ми працюємо разом з Google й іншими пошуковиками для того, щоб люди отримували потрібну їм інформацію, а не чергову провокацію», – прокоментувала Палмер.

Рекламні оголошення в Google розміщують треті особи, а не самі онлайн-казино. Останні сплачують реферальні відсотки посередникам, а ті знаходять їм нових клієнтів, які з часом стають постійними та прибутковими гравцями.

Google ігнорує самообмеження гемблерів і пропонує їм рекламу онлайн-казино

Представник Google виступив із такою заявою: «Ми підтримуємо відповідальний адвертайзинг гемблінгу, та нам важливо, щоб люди бачили корисну й релевантну рекламу. Таким чином, у нас є сувора політика щодо реклами азартних ігор, якої ми неухильно дотримуємося. І нині підозрілі аккаунти заблоковано».

Також у компанії розповіли, що вони використовують і алгоритм, і людську модерацію для перевірки рекламних оголошень і дотримання правил.

Проте наступного ж дня після цих слів щонайменше одне оголошення азартних ігор знову з’явилося в топі пошукових запитів: «Не втрачай шансу знову приємно провести час, знайди найкращі сайти, що не внесені до Gamestop».

Комісія з питань азартних ігор закликала Google й інші пошукові системи обновити їхні «чорні списки» рекламодавців, щоб запобігти появі таких оголошень у майбутньому.

Читайте також: Футбол окремо від беттінгу – новий прецедент

Читайте також: Заборона слотів в Україні, а як щодо інших країн?

Інша корисна інформація – у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору