Гемблінг заходить в різні ніші, і індустрія моди не є винятком – Борис Цомая

02 Вересня 2021, 16:48

Гемблінг заходить в різні ніші, і індустрія моди не є винятком – Борис Цомая

Креативний директор гемблінг-компанії описав деякі аспекти співпраці оператора з Українським тижнем моди. За його словами, гральний бізнес все частіше йде в нові сфери, і це не лише спортивні події.

Представник Favbet розповів, що ідея такої колаборації з’явилася з бажання донести інформацію, що гральний бізнес України набирає обертів, а оператор має багато цікавих проєктів та планів для різної аудиторії, зокрема модної та прогресивної. Співпраця з Українським тижнем моди (UFW) складається з двох частин. Перша – інтеграція з казино Billionaire, оскільки культура грального бізнесу існує в Європі та США десятиліттями, отже є певний етикет і стиль.

«Оскільки в Україні тільки формується культура свідомого ставлення до гри, то і з погляду естетики все має стати красиво, унікально і стильно», – розповів Борис Цомая.

Так, створили певний дрескод для відвідування казино і образи жінок, в яких модно і правильно ходити до грального закладу. І ці фотозйомки відбувалися на території казино Billionaire. За словами представника оператора, в такому проєкті найважливішим є ідея художника, тому не варто покладатися лише на великий бюджет.

Генеральний продюсер Українського тижня моди Володимир Нечипорук додав, що поява нового бренду в індустрії моди це ризиковий і відповідальний крок. Але захід з моди і призначений для створення нових трендів. Тому в партнерстві з казино і була створена фотосесія «Дрескод казино».

Друга ж частина співпраці полягала в інтеграції продукту в контент UFW. І це поширена світова практика, коли гемблінгові компанії шукають нові шляхи і роблять різні речі.

«Якщо йдеться про колаборації чи спонсорство, це не означає, що це мають бути виключно спортивні події», – роз’яснив представник Favbet.

Для оператора така співпраця є іміджевою подією з продуктовим підтекстом, а всі кошти відправлять на соціальний проєкт. І така інтеграція розроблялася з урахуванням рекламних обмежень, оскільки гральному бізнесу заборонено заохочувати будь-які дії на сайті і надавати матеріальні винагороди.

Борис Цомая вказав на те, що гемблінг-компанії починають з’являтися на подіях абсолютно різного масштабу і напрямів для охоплення якнайбільшого обсягу аудиторії. Гемблінг заходить в різні ніші, і індустрія моди не є винятком.

Нагадаємо, що експерт вважає, що України отримала визнання як гемблінг-хаб.

Читайте також: Мінфін опрацював 142 зауваження до проєкту фінмоніторингу грального бізнесу

Читайте також: Спортивне букмекерство – останні події в галузі

Коментарі:
Зараз читають
вгору