Бренду для просування через кіберспорт потрібна окрема стратегія – експерт

19 Вересня 2020, 12:20

Бренду для просування через кіберспорт потрібна окрема стратегія – експерт

Член правління Української професійної кіберспортивної асоціації (UPEA) Олександр Кохановський окреслив маркетингові інструменти, які допоможуть рекламодавцю інтегрувати свій бренд у кіберспортивну екосистему та залучити свою цільову аудиторію.

Якщо бренд хоче зайти в кіберспорт, йому необхідно розробити стратегію комунікації та просування. Експерт розповів, що зазвичай бренди, які використовували стандартні рекламні кампанії, шаблонні банери, не отримували бажаного результату.

«Я бачив десятки провалів входу на ринок кіберспорту, куди рекламодавці потім не поверталися. Водночас я знаю десятки крутих, успішних кейсів, які зроблені за цим принципом», – уточнив Олександр Кохановський.

Серед засобів для успішної реалізації реклами бренду є ряд інструментів. Перший з них – так звані naming rights, або ж назви ліг, тобто можна інтегрувати бренд у назву турнірів.

Прямі трансляції завжди дають максимальне охоплення аудиторії. Вони доступні через безліч сервісів – Twitch, YouTube Live, Facebook. Фахівець зазначив, що в світі кіберспорту це є гарним продакшном: гравець дивиться подію, яку паралельно коментують аналітики та коментатори зі студії. В цьому форматі проведення турнірів першою маркетинговою можливістю стає розміщення логотипу бренду, який також може розташовуватися на зоні кастерів, що транслюють подію. Крім того, існує можливість інтегрувати продакт-плейсмент у студії з аналітиками.

Окремо Олександр Кохановський виділив такий інструмент, як pre-roll.

«Геймери часто використовують блокування реклами, тому до 70% будь-якої реклами, яку ви їм показуєте, блокується. Pre-roll же показує сама студія, він захищений від блокування, і 100% аудиторії побачить цей pre-roll», – наголосив спікер.

Важливе місце в цій маркетинговій екосистемі займає й офлайн-брендинг – використання брендів рекламодавця на сцені, комп’ютерах, а також їх згадування ведучими, студіями аналітики чи капітанами команд.

Під охоплення онлайн-брендингу потрапляють сайти, соціальні мережі, Twitch-канали. Член правління UPEA вказав, що просування через соціальні мережі дозволяє доставити правильні й якісні повідомлення до кіберспортивної аудиторії. Вони можуть стосуватися як суто бренду, так і події чи тематичних постів, які сумісні з брендом рекламодавця.

Бренду для просування через кіберспорт потрібна окрема стратегія – експерт

Ще, за словами Олександра Кохановського, UPEA планує робити відеопродакшн. Це може бути і продакт-плейсмент у роликах, і рекламні відео тривалістю 30-60 секунд, цільовою аудиторією яких є геймери та кіберспортсмени.

Найбільш цікавим інструментом серед названих є custom activation, або ж індивідуальна активація.

«Це саме активації, коли ми можемо робити складні лендінги з певною механікою, яка буде давати максимальне залучення для всіх кіберспортсменів. Механіки залучення налаштовані так, що ми загортаємо продукт для аудиторії в їх контексті», – підсумував експерт.

Прикладом такого маркетингу поділилася Анастасія Макова, маркетинг-директор бренду Logitech G. За її словами, геймерські девайси бренду необхідно було вивести на ринок України, і працювати над цим компанія почала торік. У січні 2020 року Logitech G провела з партнерами кіберспортивну лігу з гри Counter-Strike. І за результатами у першому кварталі 2020 року продажі рекламованого продукту зросли втричі порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Нагадаємо, кіберспорт отримав статус офіційного спорту в Україні.

Читайте також: Повернення традиційного спорту не вплинуло на активність кіберспортивного беттінгу

Читайте також:Останні новини грального бізнесу України

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору