Повернення традиційного спорту не зменшило активність у кіберспортивному беттінгу – міжнародні експерти

08 Вересня 2020, 17:27

Повернення традиційного спорту не зменшило активність у кіберспортивному беттінгу – міжнародні експерти

Ряд спеціалістів висловилися стосовно майбутнього кіберспортивного букмекерства, яке отримало потужний розвиток внаслідок пандемії. Зокрема фахівці окреслили певну географію вподобань бетторів у дисциплінах і відзначили суттєве зростання віку серед аудиторії. Однак досі помітно, що оператори, які пропонують лише кіберспортивний продукт, не здатні конкурувати з традиційним спортивним беттінгом.

У країнах СНД в секторі кіберспортивних ставок найпопулярнішими є ті ж ігри, що й у всьому світі – CS:GO, Dota 2, League of Legends. У випадку з кіберфутболом, кіберхокеєм, кібертенісом чи файтингами можна виділити три дисципліни, які популярні в країнах Латинської Америки, Східної Європи та СНД: симулятори FIFA, NBA і NHL.

«Враховуючи GGR, оборот коштів і трансляції з Twitch, ці дисципліни є найважливішими для тих, хто намагається почати робити ставки та загалом зацікавлений у кіберспорті», – наголосила Олександра Кальчук, голова відділу розвитку бізнесу в BetInvest, під час онлайн-конференції SBC Summit Barcelona – Digital, що триватиме в онлайн-форматі до 11 вересня.

Ці слова підтвердив і Стівен Сальц, виконавчий директор Rivalry. Він пояснив, що на вищезгаданих ринках популярність мають CS:GO, Dota 2 і League of Legends, але вподобання гравців можуть відрізнятися залежно від країни. Наприклад, у Бразилії Counter-Strike практично як релігія, тоді як у Мексиці більш популярна League of Legends, а напрям CS:GO розвинутий слабко. Водночас ринок ставок на спорт суттєво відрізняється від ринку ставок на кіберспорт, оскільки останній розвивається зовсім іншими способами.

«Він більш новий, більш молодий і сфокусований на спостереженні, а не на тому, щоб грати самому. І якщо ви збираєтесь працювати в цьому напрямі, варто лише придивлятися до ринку та використовувати найбільш популярні ігри», – розповів спікер.

Олександра Кальчук зазначила, що з урахуванням досвіду кількох проєктів на території країн СНД кіберспорт варто додавати до беттінгових сайтів, які мають пропозиції і з традиційним спортом. У такому випадку оператори матимуть перехресні продажі з усього свого асортименту. Звертаючи увагу на класичні кіберспортивні дисципліни, можна зустріти сайти, які присвячені лише eSports-беттінгу. Аудиторія на них більш визначена та дуже зорієнтована на кіберспорт, що означає більше розуміння саме в цій сфері ставок. Букмекеру, зі свого боку, буде доволі непросто працювати з таким типом гравця.

Повернення традиційного спорту не зменшило активність у кіберспортивному беттінгу – міжнародні експерти

«У випадку якщо оператор хоче вийти на ринок із суто кіберспортивним продуктом, йому варто мати справді унікальну пропозицію, щоб конкурувати з класичними букмекерами. І нині сайти зі ставками лише на кіберспорт не мають сильних пропозицій, які б могли посперечатися з традиційним спортом. У них немає жодних додаткових пропозицій», – прокоментував Павол Красновський, виконавчий директор RTSmunity.

Про аудиторію кіберспортивного беттінгу детальніше розповів Ейрік Крістіансен, виконавчий директор PixelBet. Він звернув увагу, що під час пандемії представники старших поколінь звернули увагу на електронний спорт, оскільки традиційні турніри були «на паузі». Але разом із цим до букмекерів прийшлі молодші гравці, більше орієнтовані саме на кіберспорт, які стали викликом для букмекерських платформ під час пандемії.

«Однак нагадаю – ринок зростає надзвичайно швидко і вік гравця починає збільшуватися. З наших спостережень, ми звикли бачити ставки на кіберспорт від людей віком 20-35 років. Тепер же ставки на кіберспорт роблять наші клієнти віком до 85 років. І навіть з поверненням традиційного спорту ця активність не зменшується, принаймні серед наших бетторів», – навів дані Ейрік Крістіансен.

Нагадаємо, ми робили огляд того, як кіберспорт завоював перші позиції серед продуктів букмекерів.

Читайте також:В Україні кіберспорт визнали офіційним видом спорту

Читайте також: Свіжі новини грального бізнесу

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram

Коментарі:
Зараз читають
вгору