BGC об’єднується з технологічними гігантами для захисту дітей

19 Грудня 2021, 13:16

BGC об’єднується з технологічними гігантами для захисту дітей

Рада зі ставок та азартних ігор (BGC) заснувала міжгалузевий форум, щоб продемонструвати, як технології можуть допомогти захистити дітей та інші вразливі прошарки населення в Інтернеті. Більше про гральну залежність читайте на нашому сайті. 

BGC запускає форум Adtech Forum для захисту дітей та вразливих прошарків населення. Так, її члени Flutter, Bet365 та William Hill приєдналися до проєкту разом із представниками Рекламної асоціації та Ради з лотерей. Також погодилися взяти участь у форумі такі технічні платформи-гіганти, як Google, Twitter, Meta та Snap. Про це повідомляє портал iGB.

Організатори повідомили, що форум буде ґрунтуватися на кодексі соціально відповідальної реклами, який вимагає від операторів сфери гемблінгу забезпечувати, щоб вся спонсорована або оплачувана реклама в соціальних мережах була націлена тільки на людей віком 25 років або старших.

Також у кодексі є вимога, згідно з якою в рекламі азартних ігор, яка з’являється у пошукових системах, має бути інформація, що продукт призначений для осіб віком від 18 років. Ця реклама обов’язково має містити повідомлення про небезпеку азартних ігор.

За словами виконавчого директора BGC Майкла Дугера, Adtech Forum зможе запропонувати нові способи захисту молоді та інших вразливих категорій населення у світовій мережі.

«З моменту створення нашої організації два роки тому ми невпинно працювали над підвищенням стандартів і просуванням безпечніших азартних ігор, і це доводить нашу рішучість йти далі», – заявив Дугер.

Зазначимо, BGC нещодавно закликала керівництво європейських країн більше зосереджувати увагу на захисті дітей від азартних ігор. Сама ж рада за два роки була ініціатором створення та запровадження кодексу поведінки у соціальних мережах для футбольних клубів і сайтів азартних ігор, а також заборони на показ реклами гемблінгу під час футбольних матчів.

Виконавчий директор Рекламної асоціації Великої Британії Стівен Вудфорд додав, що дуже важливо, щоб реклама азартних ігор в Інтернеті та у соціальних мережах відповідала найвищим стандартам соціальної відповідальності.

Нагадаємо, у Польщі букмекери чекають на перегляд закону про гемблінг.

Читайте також: Азартні ігрові автомати онлайн

Читайте також: Про гральний бізнес закон

Коментарі:
Зараз читають
вгору