Азартний бізнес підлаштовується під молодших гравців

14 Липня 2021, 17:10

Азартний бізнес підлаштовується під молодших гравців

СРО Parimatch Tech Сергій Бережний розповів про особливості поведінки гравців покоління Z та вплив соціалізації гемблерів на зміну їхніх пріоритетів. Також він описав, до яких трендів в індустрії онлайн-гемблінгу це призведе.

Як повідомив фахівець, 74% гравців компанії роблять ставки за допомогою мобільних телефонів. І оператор знає, що її аудиторія мобільна і соціальна, через що він стежить і за її поведінкою поза гемблінгом. Тому Parimatch Tech впроваджує соціалізацію та гейміфікацію і будує партнерства з іншими бізнесами сфери розваг. І представники покоління Z (або ж зумери) за своєю поведінкою схожі на своїх однолітків з інших країн.

«Саме слідування глобальним трендам замість локальних і відрізняє покоління Z від інших», – сказав Сергій Бережний.

Елемент соціалізації спричинив і зміну мотивації до участі в азартних іграх. Якщо старші покоління грали заради можливості зірвати великий виграш, то для покоління Z важливий досвід, почуття та емоції. Тому мотивація на «великий куш» залишилася в минулому. Зумери розуміють математику гри і вміють рахувати, тому в азартних іграх вони шукають саме емоції.

Це спричинило помітні зміни в трендах ставок. Насамперед це стосується швидкості подій. За словами CPO Parimatch Tech, стали домінувати ставки не на переможця чемпіонату, а на першу команду, яка заб’є в найближчі 5 хвилин. Ці ринки доволі прогнозовані, тому на них немає великих виграшів чи програшів. На думку експерта, бажання невеликих, але швидких результатів призвело до зниження ризиковості гравців.

покоління Z

Ще один тренд – покоління зумерів уникає лінійного досвіду і прагне до більшого занурення, надаючи перевагу контенту, який залучає не лише до гри. Це може стосуватися контенту про контракти з впливовими особами чи спонсорство спорту.

Виходячи з цього, компанія створює затребуваний зумерами контент, як-от майданчики для обміну досвідом. І сильно покладається на цей тренд, впроваджуючи нові механіки в досвід користувачів. Наприклад – на одній із подій для гемблерів була доступна спортивна рольова гра, де вони могли змагатися з різними монстрами, щоб отримати реальний приз. Як вказав Сергій Бережний, поєднання різноманітних розваг з основним бізнесом і є запорукою гарних емоцій для клієнта. Оператор не може змінити суть свого основного бізнесу, але доповнювати його – запросто.

Нагадаємо, податковий законопроєкт для грального бізнесу з’явився у розкладі Верховної Ради. 

Читайте також: Букмекерство України – останні новини і події

Читайте також: У Києві відкрилася ще одна зала гральних автоматів

Коментарі:
Зараз читають
вгору