Антикризовий PR-марафон: як комунікувати під час всеосяжного хаосу

12 Травня 2021, 16:54

Антикризовий PR-марафон: як комунікувати під час всеосяжного хаосу

20 травня на PR-марафоні, організованому бізнес-медіа Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR, зберуться 20 топових PR-фахівців, щоб обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації в нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR.

Захід відбудеться у гібридному форматі: офлайн (за умови послаблення карантинних обмежень) та онлайн.

Серед заявлених спікерів будуть:

  • Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрикова;
  • Директорка з корпоративних зв’язків Kyivstar Анна Захараш;
  • Директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук;
  • Директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко;
  • Керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kemel Оксана Коваль;
  • Старша менеджерка із корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабикіна;
  • Керівниця PR-напрямку EVA Олександра Гнатик;
  • Директорка з комунікацій холдингу UFuture Олександра Погоріла;
  • Та ще понад 10 експертів.

Більше деталей: https://prmrfn.mmr.ua/

На марафоні ви зможете дізнатися про:

  • Про антикризові комунікації в Entertainment Tech – бізнесі, що трансформується, – від Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенії Тюрикової.
  • Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам – від директорки з комунікацій АЗС WOG Олени Осипчук.
  • Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн – від виконавчої директорки Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев’янко.
  • Як сформувати та використовувати особистий бренд топменеджера – від керівниці PR-напряму EVA Олександри Гнатик.
  • Як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитися оптимістом – від президента авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Євгена Дихне.

Під час події також відбудуться три панельні дискусії за участі найкращих експертів з PR та комунікацій. На них обговорять:

  • КСВ як основу корпоративних комунікацій.
  • Вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнес.
  • PR-інструменти, які вирішують пул актуальних проблем (проводиться спільно з Комітетом з маркетингу та комунікацій ЕВА).

Наприкінці марафону відбудеться церемонія нагородження найкращих комунікаційних проєктів 2020 року і переможців рейтингу ТОП-25 PR-ників.

Реєструйтеся на Антикризовий PR-марафон, щоб задіяти актуальні канали комунікації та побудувати довгострокові стосунки зі споживачами, партнерами та командою: https://prmrfn.mmr.ua/.

Організаторами марафону є бізнес-медіа бюро Ekonomika+, до якого входять лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Щорічно компанія проводить майже 20 великих заходів, найвідомішими з яких є:

  • Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
  • PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
  • Zavtra: конференція унікальних тинейджерів;
  • HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
  • She Congress: досвід ділових жінок;
  • Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.

Marketing Media Review – це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.

Генеральний партнер Антикризового PR-марафону – FAVBET.

Читайте також: Уряд Латвії забороняє просування азартних ігор

Читайте також: Ризики афіліатного маркетингу для онлайн-операторів

Коментарі:
Зараз читають
вгору