20 травня на PR-марафоні, організованому бізнес-медіа Ekonomika+ та онлайн-медіа MMR, зберуться 20 топових PR-фахівців, щоб обмінятися досвідом антикризових комунікацій та побудови успішної репутації в нових реаліях, а також разом із учасниками сформувати нову матрицю корпоративного PR.
Захід відбудеться у гібридному форматі: офлайн (за умови послаблення карантинних обмежень) та онлайн.
Серед заявлених спікерів будуть:
- Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенія Тюрикова;
- Директорка з корпоративних зв’язків Kyivstar Анна Захараш;
- Директорка з комунікацій телеканалу «Україна» Марія Пінчук;
- Директорка департаменту з корпоративних комунікацій «Медіа Група Україна» Олена Шрамко;
- Керівниця департаменту комунікацій, PR та GR Kemel Оксана Коваль;
- Старша менеджерка із корпоративних відносин Carlsberg Ukraine Олена Бабикіна;
- Керівниця PR-напрямку EVA Олександра Гнатик;
- Директорка з комунікацій холдингу UFuture Олександра Погоріла;
- Та ще понад 10 експертів.
Більше деталей: https://prmrfn.mmr.ua/
На марафоні ви зможете дізнатися про:
- Про антикризові комунікації в Entertainment Tech – бізнесі, що трансформується, – від Head of PR Communications & Employer Branding FAVBET Ксенії Тюрикової.
- Як розпізнати кризу та запобігти репутаційним втратам – від директорки з комунікацій АЗС WOG Олени Осипчук.
- Про український бізнес на міжнародній арені та силу репутації онлайн – від виконавчої директорки Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев’янко.
- Як сформувати та використовувати особистий бренд топменеджера – від керівниці PR-напряму EVA Олександри Гнатик.
- Як за рік пережити авіакатастрофу та пандемію і залишитися оптимістом – від президента авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» Євгена Дихне.
Під час події також відбудуться три панельні дискусії за участі найкращих експертів з PR та комунікацій. На них обговорять:
- КСВ як основу корпоративних комунікацій.
- Вплив репутації та активної публічної позиції топменеджера на бізнес.
- PR-інструменти, які вирішують пул актуальних проблем (проводиться спільно з Комітетом з маркетингу та комунікацій ЕВА).
Наприкінці марафону відбудеться церемонія нагородження найкращих комунікаційних проєктів 2020 року і переможців рейтингу ТОП-25 PR-ників.
Реєструйтеся на Антикризовий PR-марафон, щоб задіяти актуальні канали комунікації та побудувати довгострокові стосунки зі споживачами, партнерами та командою: https://prmrfn.mmr.ua/.
Організаторами марафону є бізнес-медіа бюро Ekonomika+, до якого входять лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Щорічно компанія проводить майже 20 великих заходів, найвідомішими з яких є:
- Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу;
- PR-марафон: огляд трендів PR-галузі;
- Zavtra: конференція унікальних тинейджерів;
- HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій;
- She Congress: досвід ділових жінок;
- Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.
Marketing Media Review – це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу та медіа, статті про вдалі і невдалі рекламні проєкти, інтерв'ю з успішними особистостями з маркетингу та PR.
Генеральний партнер Антикризового PR-марафону – FAVBET.
Читайте також: Уряд Латвії забороняє просування азартних ігор
Читайте також: Ризики афіліатного маркетингу для онлайн-операторів