За даними дослідницької компанії, чверть глядацької аудиторії в кіберспорті не цікавиться участю в ігровому процесі, а віддають перевагу виключно перегляду трансляцій змагань.
Компанія Newzoo оприлюднила відповідні статистичні дані щодо аудиторії окремих кіберспортивних дисциплін, де поділила аудиторію на тих, хто тільки грає, тільки дивиться, грає та дивиться:
Аналітики відзначають, що фанати однієї гри часто зосереджені тільки на одній дисципліні. Наприклад, 29% геймерів дивляться тільки LoL, 25% – виключно CS:GO, а 17% захоплюються Overwatch. І лише 6% глядачів спостерігають за всіма трьома іграми.
Крім того, Newzoo наводить дані китайського (одного з найбільших) сегменту в глядацькій аудиторії кіберспорту. Зокрема, тут переважають дорослі хлопці та дівчата. Наприклад, середній вік глядача League of Legends і Dota 2 становить 28 років. Стосовно їх захоплень дослідження показує: здебільшого вони віддають перевагу настільним іграм та машинам і менше цікавляться шопінгом або садівництвом.
Ця статистика в Європі й США може відрізнятися, але Newzoo не наводить даних за цими регіонами.
Загалом, за словами аналітиків, оприлюднена інформація свідчить про чималий потенціал у кіберспорті для проведення рекламних кампаній і розробки спонсорських програм. Крім того, кількість шанувальників eSport зараз настільки значна, що організатори можуть отримувати дохід у тому числі з бізнес-моделей для ЗМІ.
Власне, у Newzoo говорять про аудиторію світового ринку кіберспорту в кількості 443,1 млн осіб, а число гравців оцінюють у понад 2,5 млрд цього року на всіх платформах. І прогнозують збільшення зазначених показників до 2022 року.
Раніше ми повідомляли про те, як експерти на світовому рівні оцінюють потенціал кіберспорту.
Читайте також: Про кращі стадіони світу
Читайте також: Про гральну зону в Криму