Тренди в гемблінг-сфері від Артема Дмитренка

27 Вересня 2021, 13:47

Тренди в гемблінг-сфері від Артема Дмитренка

Головний продакт-спеціаліст компанії BetConstruct Артем Дмитренко розповів, чому необхідно спрощувати інтерфейс продукції, робити ставку на гейміфікацію та розвивати внутрішні турніри в кіберспорті. Останні новини кіберспорту читайте на нашому сайті.

На Ukrainian Gaming Week 2021 експерт розповів про найголовніші тренди в галузі азартних ігор. Проте він наголосив, що це не прогнози, а радше аналіз того, що впливатиме на розвиток гемблінгу.

Новий користувач – покоління Z

Це люди, які народилися наприкінці 1990-х та на початку 2000-х. Вони вже досягають повноліття і починають ставати клієнтами гемблінг-компаній. За словами Дмитренка, найголовніша відмінність зумерів від попередніх поколінь у тому, що вони зростали з мобільними телефонами в руках.

«Для них це природно: написати людині та отримати миттєво відповідь, бути весь час онлайн тощо. Що для нас було чимось інноваційним, для зумерів – звична річ. Так, наші методи збору інформації чи комунікації їм здаються чимось дивним та архаїчним. Тому навіть стандартні інтерфейси слотів можуть бути незрозумілими для нового покоління. Зазначу, що вони не погані, а просто мають свою цільову аудиторію. Тому варто вже зараз подумати про нову аудиторію, яка скоро прийде. Наступні 10 років вони будуть головним споживачем контенту», – розповів Дмитренко.

За його словами, зумери звикли до простих інтерфейсів. Наприклад, як у Netflix, Instagram, YouTube. «І ми маємо робити щось схоже на це», – наголосив спікер.

Ще одна важлива річ – соціальні медіа та соціальні мережі. Кожний представник молоді витрачає чимало часу на те, щоб сидіти в соцмережах. Тому комунікація та визнання іншими людьми для них дуже важливі. Треба пам’ятати під час розвитку продуктів, що їм набагато важливіші визнання та ком’юніті, ніж виграш. Розуміння цього має лягти в основу того, що розробляється вже зараз.

«Що ми можемо зробити для нового покоління? Рухатися у напрямі гейміфікації та соціальних мереж. Дуже дивним для представників старшого покоління було б ділитися своїми виграшами чи програшами, а ось нове покоління це навпаки мотивує», – продовжив Артем Дмитренко.

 соціальні мережі

Важливою буде й соціальна складова. Для нового покоління авторитетними є люди, у яких є дуже багато підписників, але не ті, які заробили багато грошей. Для них важливе визнання – що вони роблять щось правильно. Тобто в реаліях гемблінгу це означає, що ставка чи взагалі казино не мають бути чимось поганим у їхньому сприйнятті. Треба працювати над тим, щоб соціальна складова була такою, щоб люди визнавали гемблінг як один із способів розважитися, а не як заробити. Хоч ця ідея дуже непогано працювала раніше.

«Також зробіть акцент на окремих додатках для кожного продукту. Це важливо, адже молодь зараз звикла взаємодіяти з додатками. Ніхто не заходить на сайт YouTube, щоб подивитися відео. Для цього використовують додатки. Це такий шлях, від цього нікуди не дітися. Кожний окремий додаток до кожного окремого продукту дає змогу клієнтам-зумерам комунікувати з нами тим способом, до якого вони звикли», – пояснив експерт.

Більше контенту

Це очікуваний тренд. Він про те, щоб компанія могла виділитися на ринку чимось унікальним і запропонувати те, чого немає в інших. Тепер ера споживання і створення контенту. Необхідно постійно вигадувати щось нове, щоб споживач не встигав звикати. Робити це треба якісно й без прямої мети змусити людей грати. Контент має бути цікавим сам собою без прив’язки до компанії, яка його розробила.

Кіберспорт та власні турніри

Кіберспорт розвивається дуже стрімко, кількість гравців зростає щороку. Це стосується також і тих, хто дивиться такі кібертрансляції. Дмитренко зазначив, що слід зважити на один момент – люди, які виросли на DotA та Counter-Strike, зараз мають понад 20 років. А значить, вони готові і можуть робити ставки на кібертурніри. І результати багатьох компаній показують, що кіберспорт виривається у десятки найпопулярніших івентів поряд зі звичними видами спорту.

Кіберспорт турніри

Артем Дмитренко вважає, що всі шанси отримати популярність мають власні турніри для букмекерських контор, провайдерів тощо. Такі турніри можуть стати конкурентами національним змаганням, бо там буде більше грошей, більше глядачів, хороше спонсорство: «Вони можуть стати якоюсь мірою національними турнірами в не дуже популярних видах спорту. Можливо, це не буде визнанням, але ліга буде котируватися серед спортсменів та глядачів».

Також ще не зайняті ніші більш популярних видів спорту – баскетболу, тенісу чи волейболу. Це доволі важко розвивати, але настане час, коли на них звернуть увагу та будуть організовуватися турніри спеціально під букмекерські компанії, під операторів і ставки на них.

Обробка даних та робота ботів

Наразі всі компанії збирають інформацію про клієнта – не просто яким іграм віддає перевагу, а про те, звідки прийшов, на яку рекламу зреагував, скільки часу витратив між вводом логіну та відкриттям депозиту тощо. На цих даних ґрунтуються рішення, які мають підвищити цікавість клієнтів до компанії. Але, на думку експерта, тут є проблема – даних стає занадто багато. Необхідно розв’язувати вже зараз питання, хто буде обробляти ці дані та яка саме інформація найцінніша. Адже так можна просто створити непотрібне велике інформаційне звалище.

Машинне навчання стає необхідністю в сучасному світі. Багато додатків працює на навчених нейронних мережах. Ми розміщуємо якісь дані, вивчаємо нейрону мережу, а далі вона сама виконує потрібні нам операції. Її використовують у розпізнаванні документів, в процесі автоматизації ризик-менеджменту тощо. Автоматизацію варто використовувати всюди, де вона може полегшити та пришвидшити роботу. Можна буде вивчати клієнта та пропонувати ігри, які будуть йому цікаві, порекомендувати ставку, про яку він тільки думає. Можна зробити для нього UI (користувальницький інтерфейс), який буде йому зручний.

Регуляція та відповідальна гра

Глобальна тенденція така, що світ рухається у бік легалізації гемблінгу. Це не тільки стосується України, така ж ситуація у Штатах, Канаді, Індії та інших.

відповідальна гра

«Я думаю, що контроль за діяльністю гемблінгу буде тільки посилюватися. Держава не хоче відпускати такий великий ринок на самоплив. Операторам необхідно буде зробити свою діяльність максимально відкритою. І ось responsible gambling це не просто про виконання законних норм, це рух у бік нового покоління. Бо соціальна відповідальність сама собою дуже важлива для зумерів. Ми маємо стати відповідальнішими не тільки щодо лудоманії, а й у підтримці спорту, молоді та їхніх прагнень», – поділився думками експерт.

Дмитренко зазначив, що оператори мають стати для нового покоління «своїми», тобто тими, кому воно довіряло б.

Цей тренд вимагає гнучкості платформи, щоб компанія могла працювати у будь-якій зоні з різними вимогами від різних регуляторів. Щоб досягти такої мети, треба розвивати аналітику, яка дасть змогу бути на крок попереду і не витрачати час на підготовку до змін.

Нагадаємо, що Роман Чесановський розповів, як арбітражникам досягти успіху.

Читайте також: Математика в казино

Читайте також: Спортивні новини світу

Коментарі:
Зараз читають
вгору