Вивчіть свою аудиторію: портрет гравців іноземних онлайн-казино в 2021 році

Автор: Gambling Man
03 Березня 2021, 16:36

Вивчіть свою аудиторію: портрет гравців іноземних онлайн-казино в 2021 році

Скільки років середньостатистичному гравцеві? В якій точці світу грають найбільше? Скільки серед гравців жінок? Чим складніше відповісти на запитання, тим важливішим воно може виявитися для створення портрета вашої аудиторії. Дізнайтеся більше про своїх гравців завдяки нашому огляду аудиторії iGaming-індустрії в низці легальних юрисдикцій, підготовленому фахівцями компанії Slotegrator на основі даних за 2020-й. Більше про казино України читайте в окремому розділі.

Відповідно до українського законодавства, звертаємо увагу, що участь в азартних іграх може викликати гральну залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри.

Онлайн-казино і ставки на спорт є індустрією, що швидко змінюється, вона динамічна, а головне – прибуткова. Постійні технологічні нововведення і зміни в регулюванні у всьому світі роблять її одним із найпривабливіших бізнесів, який щодня приносить новий виклик або нову можливість. Але найважливіше, що світовий дохід індустрії досягне $100 млрд протягом найближчих п'яти років.

Після подій 2020 року, коли iGaming-індустрія постраждала не так, як багато інших, і навіть скористалася перевагою від закриття наземних гральних закладів, зараз дуже вдалий час для відкриття онлайн-казино. Однак, незважаючи на те що онлайн-гемблінг є унікальною індустрією, один із головних принципів ведення бізнесу однаково працює як для гральної діяльності, так і для торгівлі, музики, моди та будь-якої іншої галузі: щоб досягти у ньому успіху, ви маєте знати свого клієнта.

Який середній вік гравця у Великобританії? А в Кенії? Австралії? Кого більше: чоловіків чи жінок? Що з освітою та рівнем доходу? Де в світі грають найбільше?

Чітке уявлення про цільову аудиторію особливо важливе для нових операторів, які тільки запускають платформу онлайн-казино й інтегрують гральне програмне забезпечення або беттінг-платформу. Читайте далі, щоб дізнатися більше про аудиторію закордонного онлайн-казино в 2021 році.

Молодий чоловік – стереотип?

Єдиного портрета середньостатистичного гравця не існує. Водночас, хоч деталі різняться від країни до країни, є два факти, що зазвичай спільні для онлайн-казино та спортсбуків: гравцями часто є чоловіки віком від 18 до 35 років. І різниця між частками жінок і чоловіків невелика, лише близько 1%.

Та ж тенденція спостерігається і серед гравців наземного казино, але в онлайн-просторі вона більш очевидна: детальне дослідження канадських гравців показало, що 58% відвідувачів наземного казино – чоловіки, а серед користувачів онлайн-казино чоловіків 78%.

гравці наземного казино

Дослідження GeoPoll 2017 року виявило, що 69% чоловіків і 44% жінок Кенії робили ставки на спорт. Цей показник значно зростає, коли ідеться про гемблінг серед молодих людей: 77% чоловіків віком від 25 до 34 років коли-небудь грали, а близько 60% із них грає раз на тиждень.

Що стосується віку, то старші гравці, особливо ті, кому 60 і більше років, вважають за краще відвідувати наземні заклади. Хоча ця статистика може змінитися, коли старше покоління проводитиме більше часу вдома з технологіями, ніж зараз.

Дослідження UKGC від 2019 року показує, що залучення в онлайн-гемблінг серед жінок і чоловіків зростає: 25% чоловіків і 17% жінок з опитаних грали за останні чотири тижні, обидва показники зросли на 2% проти попереднього року.

Згідно з даними журналу Journal of Industrial and Intelligent Information, китайські гравці – частіше чоловіки, ніж жінки. Крім того, всього трохи більше 50% гравців у Китаї молодші 35 років, вік 37% опитаних становить між 36 і 50 роками, а 9% гравців – 51-65 років. Рівень їхньої освіти, як правило, нижчий.

Гемблінг широко поширений у Канаді: шестеро з 10 жителів країни беруть участь у будь-якій гральній активності. Згідно з дослідженням Летбріджського університету, 70% гравців – від 18 до 39 років, серед них 47% – у віці 20-29 років. Чоловіків, які грають в онлайн-казино, значно більше: їхня частка становить 82,4%.

В Австралії відсоток чоловіків-гравців вищий, ніж їхня частка в загальному населенні. Згідно з дослідженням 2017 року, тоді як чоловіче населення складає всього 49%, 54% гравців – чоловіки. Водночас жінок-гемблерів в Австралії 45,8%, хоча їхня частка в населенні становить 51%.

У той час як онлайн-гемблер дійсно найчастіше є молодими чоловіками, величезна кількість гравців все ж перебувають в інших вікових категоріях: у багатьох країнах це люди за 60, а в чималій кількості легальних юрисдикцій зростає кількість жінок-гравців. iGaming-аудиторія досить велика, і навіть маленька демографія має велике значення.

онлайн-гемблер

Читайте також: Новий проєкт від Slotegrator для зарубіжного ринку – Talentgrator

Освіта і дохід

Рівень освіти і доходу онлайн-гравців варіюється. У країнах Африки, наприклад у Кенії, показники участі в азартних іграх вищі серед менш заможного і безробітного сегментів населення. Однак, скажімо, в Канаді дохід середньостатистичних гравців може становити майже $75 тис. У них зазвичай також є вища освіта. В Австралії гравці з нижчим доходом витрачають на гемблінг більше, а витрати тих, хто заробляє більше, загалом вищі.

Світові показники участі

Є кілька причин, чому показники участі в азартних іграх розрізняються у всьому світі. У деяких країнах, де гемблінг суперечить культурним цінностям, він набув значного поширення, що відбивається на великій кількості гравців. І навіть у країнах, де азартні ігри заборонені законом, багато гравців відвідує офшорні гемблінг-платформи.

Європа, за деякими параметрами найбільший ринок у світі, показує дуже високий рівень гемблінг-участі. У звіті Європейської асоціації азартних ігор і ставок від 2019 року сказано про те, що 16,5 млн європейців ставили на що-небудь у 2018 році. Що цікаво, з усіх країн у Швеції переважна частина всієї гральної діяльності проходить онлайн: майже 60% всіх ставок було зроблено в Інтернеті. Складаючи 34% від усього європейського ринку, Великобританія виступає одним із найбільших ринків у світі. За звітами про дослідження UKGC, показники онлайн-залученості ростуть із кожним роком. Дослідження від 2020-го показало, що 47% опитаних грали за останні чотири тижні, а 21% зробив це саме онлайн.

В Азії гемблінг дуже поширений. І хоча офіційної статистики може і не бути, добре відомо, що гральний бізнес дуже популярний у Китаї. Водночас майже всі форми гемблінгу там заборонені, а на китайських гравців націлена величезна кількість офшорних проєктів із Філіппін.

Читайте також:Нові можливості для зарубіжних гравців: Super Spade Games і Slotegrator тепер партнери

Гемблінг-ринок

Гемблінг-ринок Азії: детальний огляд і прогнози

Азіатський ринок зарекомендував себе як провідний регіон у гемблінг-сфері та приносить значну частину від світового грального доходу. Дослідження 2018 року показало, що 51,1% жителів Макао, 52% сінгапурців і 61,5% жителів Гонконгу беруть участь в азартних іграх. У Таїланді, де гемблінг офіційно заборонений, звіт від 2019 року показав, що близько 60% населення грає. Та ж тенденція поширилася у всій Азії – ніякі закони не можуть подолати тягу людей до ігор і ставок.

Країни Африки переживають бум ставок на спорт: величезна кількість нігерійців і кенійців регулярно ставить на футбол, а особливо на матчі європейських ліг. Майже 60 млн нігерійців віком від 18 до 40 років, а це близько третини населення, робить ставки на регулярній основі, а опитування GeoPoll 2019 року показало, що 57% кенійців колись робили ставки. Показник гемблінг-участі значно зростає, якщо звузити аудиторію до більш молодої, 76% кенійців у віці 17-35 років пробували грати.

Індустрія онлайн-гемблінгу в Африці

Чимало провідних операторів онлайн-казино звертають увагу на Африку, оскільки цей регіон вигідний для розширення бізнесу. Що стосується окремих регіонів Африки, 57% молоді Уганди і 42% молоді Гани хоча б раз пробували ставки. Найбільшим гральним ринком континенту є ПАР, де залученість доходить до 50%, але розвитку онлайн-простору країни перешкоджають закони, які дозволяють відкривати онлайн-напрям тільки тим операторам, у яких вже є наземні заклади.

Латинська Америка

Багато країн регіону відомі своєю любов'ю до футболу – а там, де люблять спорт, люблять і ставки на спорт: близько 60% дорослого населення Колумбії підтвердило, що брало участь у якійсь із форм беттінгу. У латинських країнах, де найчастіше грають у Бразилії та Перу, 18% опитаних компанією Sherlock Communications роблять ставки раз на тиждень.

Ринки, що розвиваються, домінуватимуть у 2021-м, і один із них – латиноамериканський регіон – породив безліч нових можливостей.

 ставки на спорт

Згідно з тим же опитувальником, 16% жителів Перу і Колумбії роблять ставки раз на місяць або частіше, а 38% опитаних, зокрема громадяни Аргентини, Бразилії, Чилі, Мексики, Колумбії і Перу, заявили, що грали коли-небудь у минулому.

Вирішальними факторами для латиноамериканських гравців під час вибору букмекера є безкоштовні гри, бонуси і спеціальні пропозиції, крім Колумбії, де головний фактор – наявність місцевого платіжного провайдера.

Австралійці грають більше, ніж будь-яка інша національність. Згідно з багатьма припущеннями та звітами, понад 47% жителів Австралії залучені в будь-який різновид гемблінгу. Вони також програють найбільше коштів на душу населення, витрачаючи близько $1 тис. на рік на ігри. На другому місці перебуває Сінгапур, де гравці втрачають більше $600 на рік.

Ігри онлайн-казино і ставки на спорт стали регулюватися в США тільки недавно, в цій країні на гемблінг витрачається найбільше. Водночас ті гравці, які вже знайомі з iGaming, переходять до онлайн-ставок. У перший рік легалізації 75% всіх ставок на спорт у Нью-Джерсі були зроблені онлайн.

Соціальні ігри казино також дуже популярні в США. У країні, де пристрасть до спорту і ставок велика, сильно люблять і зручність. Дуже ймовірно, що повсюдне поширення iGaming-пропозицій гравці зустріли б з великим ентузіазмом.

Читайте також: iGaming-агрегатори все популярніші на зарубіжних ринках – Slotegrator

Поведінка гравців: розміри ставок і частота

Знання розмірів і частоти ставок гравців допоможе операторам онлайн-казино встановити ліміти за ставками, а також скласти припущення про майбутні доходи та інші прогнози. Європейці можуть грати дуже часто. Звіт EGBA за 2019 рік показав, що вони робили ставки в середньому кожні 2,5 дні в 2018 році. Того року 16,5 млн гравців у Європі зробили загалом 31,6 млн ставок.

У Великобританії гравці роблять ставки регулярно, але не так часто, як інші європейці. Серед тих, хто брав участь в опитуванні UKGC, 16% грають менше одного разу на місяць, 33% – один раз на тиждень, а 20% – двічі на тиждень.

Поведінка гравців

Одне британське дослідження 2020 року виявило, що любителі онлайн-беттінгу ставлять на спорт більше, ніж відвідувачі наземних букмекерських контор: ставки 38,7% онлайн-гравців складають £10-100 ($13,8-138), тоді як тільки 29% відвідувачів наземних закладів витрачають ті ж суми.

В африканських країнах гравці, як правило, роблять менші ставки, але частіше. За підрахунками, 30% нігерійців ставлять щодня, а середня ставка становить 300 найр (це приблизно $0,78). За дослідженням GeoPoll 2019 року, 58% чоловіків-гравців у Кенії роблять ставки приблизно раз на тиждень. Статистика, наведена Кенійським національним статистичним бюро, свідчить, що середня ставка у країні дорівнює £1,3 ($1,8), і це при тому, що гравці Кенії загалом роблять цілих 180 млн ставок на місяць.

Логічний висновок абсолютно не дивує: ті, хто грає онлайн, ставлять частіше і більше, ніж ті, хто відвідує наземні альтернативи.

Читайте також: Потенційна кількість гравців України – 8-9 млн осіб

Мотивація

Існує кілька причин, чому користувачі грають у слоти або роблять ставки на спорт. По-перше, це вважається однією з форм розваги, способом відпочити. Багатьом гравцям також подобається проводити так час із друзями; це ще популярніше серед користувачів соціальних мереж, які переходять до ігор онлайн-казино, щоб спробувати виграти реальні гроші, а особливо якщо вони захоплені бонусами та іншими пропозиціями.

Крім розваг і соціалізації, ще одна важлива мотивація: багатство. У країнах Африки, наприклад Кенії та Нігерії, гемблінг часто сприймається як джерело доходу або навіть як спосіб швидко розбагатіти.

Така різна мотивація гравців може відбитися на їхній поведінці. Ті, хто грає заради розваги або спілкування, гратимуть раз на тиждень або раз на місяць, тоді як ті, для кого це джерело доходу, швидше за все, гратимуть кілька разів на тиждень, а може, навіть кожен день.

ігри онлайн-казино

Це нормально, коли гравці встановлюють собі ліміти за часом гри або бюджету. І, як правило, ті гравці, які обмежили відведений на гру бюджет, зупиняться, коли той закінчиться. Але ті, хто встановив тимчасові обмеження, вимикають блокування, щоб продовжити відпочивати граючи. Такі гравці, найімовірніше, збільшать свій бюджет, якщо відчують наближення виграшу, щоб отримати максимум від свого часу. Така поведінка більш властива користувачам онлайн-казино.

Пристрої

Тим, що все більше і більше людей грає з мобільних телефонів, вже нікого не здивувати.

У Європі частка мобільних користувачів поступово зростає щороку. До 2022-го мобільні пристрої випередять за популярністю десктопні альтернативи.

Звіт UKGC 2019 року виявив, що у Великій Британії 50% всіх користувачів онлайн-казино роблять ставки за допомогою телефону. Серед гравців у віці 25-34 років таких 72%, а серед тих, кому від 18 до 24, – 76%.

Беттінг в Африці здобув величезну популярність в основному завдяки розвитку мобільних технологій. Згідно з дослідженням GeoPoll, у Кенії 88% ставок на спорт було зроблено на мобільному пристрої, водночас 55% із цих ставок робляться хоча б раз на тиждень.

Як і в багатьох інших індустріях, майбутнє гемблінгу – онлайн, а майбутнє iGaming-сектору – в мобільних пристроях. У результаті розробники створюють ігри і для мобільних пристроїв, а часто це стає пріоритетом.

Читайте також: Нове співробітництво Slotegrator і Real Dealer Studios привносить у гемблінг кіномистецтво

Гральний досвід

Гравці будь-якого рівня люблять гри онлайн-казино. Часто ті, хто грає в соціальні ігри, переходять до казино, щоб ставити реальні гроші, особливо якщо їхній інтерес підігрівається бонусами та іншими спеціальними пропозиціями.

Смаки як початківців, так і досвідчених гравців можуть бути абсолютно різними. Досвідчені гравці більш знайомі з тим, що таке RTP і рівень волатильності ігор, і не обов'язково будуть такі вражені популярними мотивами, як новачки. За тим же принципом досвідченіші люди очікуватимуть більшого від ставок на спорт.

Хто у що грає?

ставки на кінські скачки

Користувачі онлайн-казино і спортсбуків мають такі ж смаки, як і їхні офлайн-колеги. Уподобання гравців і рівень залученості різняться залежно від регіону.

Гравці з Європи люблять слоти, такі настільні ігри, як блекджек, рулетка і бакара, ставки на кінські скачки і спортивні змагання, наприклад футбол. Те ж стосується Австралії і Канади.

Хоча ставки на футбол популярні практично скрізь, інші види спорту відрізняються від ринку до ринку. Спортсбуки, орієнтовані на Індію, не повинні забувати про крикет, а якщо ви організуєте ставки на спорт в Ірландії, вам не завадить додати місцеві види спорту, наприклад херлінг. У таких африканських країнах, як Кенія, Нігерія, ставки на футбол зосереджені в основному на європейських лігах, а ось у Латинській Америці також часто роблять ставки і на місцеві національні ліги.

Одне австралійське дослідження показало, що чоловіки швидше віддадуть перевагу такій стратегічній формі гемблінгу, як карткові ігри, наприклад блекджек, або ставкам на спорт, а ось жінки виберуть гри шансу, такі як слоти. Але ця статистика не обов'язково буде спостерігатися в інших регіонах.

Азіатським гравцям сподобається можливість грати в Dragon Tiger, Sic Bo, Mahjong та інші ігри регіонального походження. Індійські гравці люблять ті ж ігри, що і європейці, а ще деякі специфічні для свого регіону: Indian Rummy, Indian Flush і Andar Bahar.

Сучасний онлайн-гравець

Отже, яким же є сучасний користувач онлайн-казино? Як правило, перше, що спадає на думку, виявляється правильним: молодий чоловік. У розвиненіших країнах у гравців також вищий рівень доходу й освіти, вони цікавляться технологіями і живуть у мобільному світі.

Але цих параметрів недостатньо. Хоча чоловіки становлять більший відсоток гравців, існує досить велика кількість жінок-гравців, особливо в Європі і Північній Америці. У країнах із нижчим економічним рівнем велику частку гравців складають ті, хто грає часто: серед любителів слотів і ставок на спорт 18-35 років левову частку складають ті, хто грає щодня.

Сучасний онлайн-гравець

І хоча це правда, що більшість гравців онлайн-казино є молодими чоловіками, є все більше і більше причин брати до уваги і жіночу аудиторію, а також тих гравців, які виходять за звичні вікові рамки. Зрештою гемблінг також є розвагою.

Як один із провідних постачальників програмного забезпечення і агрегаторів в iGaming-індустрії Slotegrator пропонує все, що потрібно для запуску онлайн-казино, включаючи рішення під ключ, ігровий контент, програмне забезпечення для беттінгу, послуги з придбання гральної ліцензії і все, що може вам знадобитися для відкриття власного гемблінг-проєкту. Зв'яжіться з нами, щоб зробити 2021-й роком успіху для свого онлайн-казино або спортсбуку.

Нагадаємо, що участь в азартних іграх може викликати гральну залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри.

Читайте також: Беттінг-сегменту необхідно нове рішення для ставок на спорт – Slotegrator

Читайте також: Централізована система моніторингу дає більше контролю над бізнесом – Slotegrator

Коментарі:
Зараз читають
вгору