Рекламні вертикалі: як букмекерські компанії виживають без любові Google

01 Серпня 2023, 10:47

Рекламні вертикалі: як букмекерські компанії виживають без любові Google

Десятки різноманітних заборон, обмежень та корективів ускладнюють рекламу в бетинг-вертикалі. Та все ж при перегляді фільмів на онлайн-майданчиках чи скролінгу пошукової видачі де-не-де спливає умовний Parimatch, мимовільно викликаючи питання: «Як?»

У цій статі Epom, українська компанія продуктів для рекламних технологій, розкаже, як виживати бетинг/гемблінг-рекламі на прикладі роботи з Google Ads, із чим доводиться стикатись компаніям та як просувати такий бізнес на теренах української Мережі.

Що за обмеження?

Як вже було згадано вище, «Гугл» веде сувору політику проти реклами бетинг/гемблінг-ресурсів онлайн. Компанія запровадила певний набір правил, недотримання яких означає повну відсутність гемблінг-вебсайту у рекомендаціях та пошуковій видачі.

Ба більше, навіть якщо ви отримали схвалення, команда пошуковика вручну перевірятиме кожну рекламу, затягуючи її запуск.

Основна вимога «Гугла» – це легітимність реклами азартних розваг в обраній країні/штаті. Якщо закон, наприклад, Нью-Йорка дозволяє рекламу ставок на спорт, то й пошуковик підлаштовується під ці правила.

Очевидною також є заборона показу такої реклами неповнолітнім, а також попередження про відповідальний підхід до гемблінгу подібно до того, що ви бачите на пачці цигарок.

І на додаток, якщо ви юзер AdSense, у своїй рекламній кампанії ви маєте використовувати виключно асети із AdWords. Сам «Гугл» мало де про це згадує, але в теорії це мало би підвищити шанс на схвалення вашої рекламної кампанії.

Основні види азартної діяльності та правила щодо реклами

Онлайн-казино

Під час сертифікації «Гугла» дозволена:

  • реклама онлайн-гемблінг-ресурсів (казино, букмекери, лотереї, ставки на спорт);
  • реклама сайтів, що містять посилання на онлайн-гемблінг-контент (ваучери, бонус-коди, туторіали).

Онлайн нон-казино

Дозволено:

  • Ігри в Інтернеті, що беруть за ставку предмети, які мають цінність завдяки можливості реального виграшу (онлайн-шахи, фентезі-спорт).

Соціальні казино

Знову ж таки під час отримання сертифікації пошуковика дозволяється:

  • Реклама соціальних казино-ігор, онлайн-симуляцій гемблінг-ігор без можливості реального виграшу.

Заборонено:

  • Ті ж ігри, якщо є можливість реального виграшу або якщо вони рекламують реальні онлайн-казино.

Офлайн-гемблінг

Наостанок, офлайн-гемблінг-заклади дозволено рекламувати в пошуковику, це охоплює фізичні казино, івенти в них та стримінг офлайн-покеру.

Рекламні вертикалі: як букмекерські компанії виживають без любові Google

Ефективна реклама попри обмеження

Припустімо, що ви вирішили рекламувати свій бетинг-ресурс, зареєстрований в Україні, використовуючи «Гугл».

Ось декілька пунктів, про які потрібно пам’ятати, якщо хочете, щоб кампанія пройшла успішно:

Наявність ліцензії

Конкретно в Україні вам знадобиться дозвіл Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей України (КРАІЛ).

Такий дозвіл мають усі ваші улюблені Parimatch, Favbet та 1xbet (який отримав його 30.03.2022 та викликав неабиякий скандал із подальшими врегулюваннями).

Плюс, якщо навіть із ліцензією ви націлені на ринки поза Україною, варто вказувати «Недоступно в [назва_країни]», якщо в цій країні така реклама заборонена.

Правдиві рекламні матеріали

Як стверджує Андрій Люлько, керівник відділу продажів Epom, ваша реклама має чітко доносити інформацію про те, що рекламується. Одразу вказуйте, чи ваш ресурс платний/безкоштовний, а також іншу важливу інформацію, хоча б нижнім текстом в оголошенні.

Недотримання цього може спричинити бан та ускладнення з подальшою рекламою.

Таргет

Традиційний портрет 30-40-річного чоловіка зі стабільним прибутком – це не та інформація, якої може бути достатньо для реклами у 2023 році. Ця порада більш загальна, варто додати конкретних прикладів і підходів до таргетування аудиторії. Враховуючи сучасні тенденції у рекламі та технологіях, налаштування точного та ефективного таргету за допомогою Epom Ad Server може допомогти максимально збільшити конверсію вашої рекламної кампанії.

Різноманітні джерела трафіку

Одним із ключових аспектів успішної рекламної кампанії є розповсюдження рекламних матеріалів у різних джерелах трафіку. Залежно від вашої цільової аудиторії і типу рекламного контенту ви можете використовувати різноманітні канали для привертання уваги користувачів.

І наостанок, варто зазначити, що якими б не були обмеження та регулювання, вам необхідний софт для налаштування кампаній, плейсментів та аналітики, і в цьому вам допоможе Epom Ad Server.

Коментарі:
Зараз читають
вгору