Покер у Twitch: рекордні стрими, скандали та маркетингові можливості

Автор: Анна Нагребельна
20 Серпня 2020, 17:45

Покер у Twitch: рекордні стрими, скандали та маркетингові можливості

З переходом міжнародних покерних серій в Інтернет стримів стало значно більше, що з весни позначається на кількості переглядів у Twitch. Проте не тільки новинами про рекорди за кількістю глядачів сповнений цей онлайн-простір. До чого тут Даніель Негреану та наскільки сама платформа зросла за цей рік – читайте в нашому матеріалі.

Останній рекорд для покера в Twitch – понад 90 тис. глядачів

У 2020-му покерна спільнота зафіксувала кілька рекордних онлайн-подій за кількістю переглядів. Наприклад, у травні відомий про-покерист і стример Лекс Вельдхус повідомив про 58 416 глядачів. Усі ці люди одночасно дивилися, як гравець бере участь у міжнародному чемпіонаті з онлайн-покера.

Правда, недовго Лекс був фаворитом у Twitch. Уже в серпні німецький гравець Єнс Кносалл зафіксував на стрим-платформі одночасний перегляд 91 680 користувачами. І транслював він не власну гру, а те, як його товариш змагається у великому онлайн-турнірі (до речі, той став другим і забрав призові в розмірі $117 400).

Якщо відвідати Twitch і пошукати на ньому покер, то можна побачити офіційні канали чималої кількості покер-румів, зокрема й українських, де практично щодня свої навички в цій картковій грі демонструють амбасадори брендів.

Читайте також:Світлана «Svetarik»: «За покерним столом намагаюся більше спостерігати, ніж спілкуватися»

Чому Даніель Негреану отримав бан?

Нещодавня звістка про красномовність відомого канадця облетіла весь покерний світ. Під час одного зі своїх стримів на WSOP Online він із використанням нецензурної лексики відреагував на випади онлайн-троля:

Another meltdown from Negreanu. Threats of physical and sexual violence to someone in the @Twitch chat. pic.twitter.com/ZZGWUs1xNe

— ????David K Lappin???? (@dklappin) July 25, 2020

Керівництво Twitch побачило в цьому заклики до насильства та негідну поведінку та заблокувало акаунт Даніеля.

Покерист формально вибачився та перейшов на інші стрим-платформи. Є велика ймовірність, що Twitch все ж розблокує про-покериста, адже таку непристойну поведінку він собі дозволив вперше.

Читайте також: VR-казино: світовий тренд гемблінгу

Маркетингові можливості для покера

Twitch є платформою для онлайн-відеотрансляцій і належить Twitch Interactive, дочірній компанії Amazon.com, яка і представила своє творіння в червні 2011 року. Спочатку популярність Twitch була порівняно невеликою, проте в лютому 2014-го він став четвертим за величиною джерелом пікового інтернет-трафіку в США. І ще тоді Twitch підтримав один із найуспішніших американських бізнес-інкубаторів Y Combinator. Уже в 2015-му Twitch оголосив, що має понад 1,5 млн мовників і 100 млн користувачів на місяць.

Про Twitch говорять, що він перетворив ноутбуки та планшети в мобільні телевізійні студії, адже поєднує найкращі елементи телебачення, соціальних мереж, ігор, розваг і творчості в одній платформі, доступ до якої в будь-який момент може отримати будь-яка людина на планеті. Twitch миттєво з'єднує творців контенту з глобальною аудиторією, в результаті чого топові стримери стають суперзірками та високо затребуваними авторитетами.

Покер у Twitch

Читайте також: Ігри в покер онлайн із живим дилером: у чому особливість?

І якщо на початку розробники Twitch позиціонували його як ресурс для відеоігор, то вже в 2019 році стримінгова платформа значно розширила свої категорії, додавши ток-шоу, подкасти, подорожі та прогулянки на свіжому повітрі, мистецтво, музику, комедію, спорт і фітнес, рукоділля, кулінарію, косметичні товари та навіть просто можливість поговорити про все на світі. Чим швидше зростає платформа, тим більше різних людей починають використовувати її для своїх трансляцій. Відповідно, починають виникати мікроспільноти, які перетворюються на субкультури.

За даними Twitch Tracker, торік Twitch мав 1,2 млн одночасних глядачів і в середньому 55 600 одночасних прямих трансляцій. А ще ресурс похвалився 4,5 млн щомісячних стримерів, і в 2019 році глядачі подивилися 600 млрд хвилин контенту.

Потенціал очевидний, тому покер виділив цю платформу як один із потужних каналів просування гри в світі. П'ятнадцять років тому у покеристів не було такої кількості джерел, щоб отримати контент. Навчання покеру залежало від DVD-дисків або покерних телевізійних шоу. World Poker Tour, World Series of Poker, High Stakes Poker і Poker After Dark були найціннішими для кожного гравця.

Читайте також: Power BI як інструмент для просування гемблінг-проєктів

В епоху Twitch не доводиться чекати вечора середи, щоб потрапити за фінальний стіл WPT. Достатньо просто відкрити трансляцію обраного покер-руму.

покер в Twitch

З точки зору маркетингу Twitch є дуже вдалою платформою, оскільки забезпечує присутність бренду 24/7, адже завжди знайдеться хтось, хто транслюватиме свою останню гру в Fortnite, Hearthstone, Counter-Strike, на PokerStars або PokerMatch.

Наприкінці 2019-го PokerStars дав можливість покеристам підключати до Twitch свій акаунт, створений у покер-румі.

«Ми завжди звертаємось до нових технологій та платформ, щоб покращувати нашу пропозицію та загальний досвід задля глобального зростання покера. Платформи на зразок Twitch створюють інший рівень для участі гравців у подіях, тому ми з самого початку приділяли багато уваги цьому. Підключення акаунтів PokerStars до акаунтів Twitch означає, що наші гравці можуть ідентифікувати себе як користувачі Twitch, а ми, зі свого боку, можемо запропонувати їм спеціальні акції та винагороди », – прокоментував Скотт Гуддол, керівник покерних спільнот і залучень The Stars Group.

Читайте також:Маркетинг у гральному бізнесі: особливості та останні тенденції

Читайте також:Арбітраж трафіку у гемблінг-проєкті: тенденції 2020 року

Коментарі:
Зараз читають
вгору