За вісім місяців компанія знайшла в собі сили та ресурси для підтримки спорту, благодійності і розгляду нових ринків, – Deputy CEO PokerMatch

10 Листопада 2022, 16:38

За вісім місяців компанія знайшла в собі сили та ресурси для підтримки спорту, благодійності і розгляду нових ринків, – Deputy CEO PokerMatch

Кожен гральний оператор має свою історію початку діяльності, а також особливості роботи, завдяки яким компанії і вдається займати свою нішу на висококонкурентному гральному ринку. Винятком тут не став і покер-рум PokerMatch, про старт роботи якого, а також про особливості розвитку, утримання гравців та працю під час повномасштабного вторгнення нам розповів Deputy CEO Ігор Теребінов.

Якщо коротко, коли і як з’явилася ваша компанія?

Бренд був створений шість років тому в Україні. У часи зародження бренду керівництво PokerMatch ставило собі за мету змінити сталу думку про покер як про азартну гру. Сотні працівників були мотивовані поширенням ідеї про те, що покер – це такий самий різновид спорту, як, наприклад, біатлон чи футбол. Проте з характерною відмінністю – інтелектуальний, а не фізичний.

Упродовж цих років компанії вдалося не лише пройти складний шлях від невеликого руму до великої ігрової платформи Східної Європи, але й міцно закріпитися серед лідерів індустрії.

Скільки часу знадобилося, щоб почати конкурувати з гігантами індустрії?

Зовсім небагато часу, близько двох років. Насправді наша компанія позиціонує себе як справжній драйвер на ринку, який невпинно вдосконалюється та рухається вперед. Ми ті гравці ринку, які обожнюють виклики. Іноді ми навіть самі собі їх створюємо, щоб зростати шляхом кризи.

У висококонкурентному середовищі боротися за трафік складно, привернути ж до себе увагу можна оригінальною подачею чи форматом акції. Маркетингову стратегію бренду PokerMatch я назвав би проривною, здатною миттєво реагувати на поточні бажання цільової аудиторії. Саме завдяки цьому в березні 2021 року PokerMatch посів перше місце в авторитетному рейтингу PokerScout, який об’єднує трафік з усіх платформ онлайн-покеру в усьому світі.

На вашу думку, чому стільки людей з роками дедалі частіше починають обирати для розваги саме покер?

Тому що гра заради розваги вже мало кому цікава. З кожним роком суспільство стає все більш ерудованим, люди частіше подорожують, прагнуть дізнатися більше нового, постійно підвищують свій рівень знань та розширюють світогляд. Покер – це інтелектуальна гра, яка зарекомендувала себе як спорт, що потребує знання правил, математики та психології. Цей вид гри стимулює мозок, зберігаючи його активність. Покер також допомагає покращити концентрацію та пам’ять. Саме тому спортивний покер і набирає популярності.

Що можна назвати найскладнішим у процесі роботи покер-руму?

Найскладніше в роботі покер-руму – створення тематичних подій, гральних інфоприводів. На відміну від інших категорій розваг (бетинг, казино), які працюють із наявними інфоприводами, створюваними футбольними лігами чи провайдерами, покер-рум самостійно планує та створює турнірну сітку, залучаючи достатню кількість гравців та постійно стежачи за актуальністю подій, щоб гравці не втрачали цікавості. Але водночас це є одним із найцікавіших компонентів у роботі, в полі якого можна виявити виняткову креативність, реалізувати різноманітні творчі ідеї та чітко оцінити їхню ефективність за рівнем зацікавленості користувачів.

Які інструменти для утримання гравців працюють найкраще?

Я виділив би систему лояльності як важливий інструмент утримання. Гравці, проводячи час, граючи на платформі, мають розуміти, що покер-рум належним чином оцінює важливість кожного з них та винагороджує додатковими бенефітами. Саме прозора та доречна система лояльності дає змогу заохотити гравця залишатись у покер-румі та продовжувати гру. Ясна річ, що це має працювати у синергії з грамотною та оперативною службою підтримки, обслуговуванням платежів та іншими сервісними службами, які в сукупності задовольняють весь цикл потреб користувачів.

Чи можете розповісти, від яких процесів, інструментів відмовився ваш покер-рум?

Враховуючи жахливі події, які відбуваються в Україні, ми не можемо використовувати всі ті інструменти, які були актуальні до повномасштабного вторгнення росії в Україну. Йдеться про широкі канали рекламування та спонсорство розважальних заходів. Загалом використання зазначених каналів я вважаю етично недоречним, тоді як до 24 лютого вони були одними з найважливіших. Зараз ми приділяємо велику увагу роботі з аудиторією й інформуванню її щодо правильної участі у розважальних проєктах.

У часи, коли всі українці об’єдналися заради спільної перемоги над ворогом, бренди просто не мають права стояти осторонь. З перших днів війни бренд PokerMatch допомагає тим, хто цього найбільше потребує, і прагне, щоб в цій допомозі взяло участь якомога більше спортсменів-покеристів. Саме з метою об’єднання у червні компанія анонсувала свій новий талісман у вигляді кіберволонтера.

Дракон Драгобрат – це діджитальний персонаж, що став уособленням якостей цілої компанії PokerMatch. Головний герой – це своєрідний провідник у світ цікавих сучасних розваг, який знайомить аудиторію з покером та навколопокерним світом, розповідає про розважальні ігри та допомагає орієнтуватися в їх різноманітті.

Яке ваше головне досягнення за всі роки роботи? Чому саме воно?

Складно виділити лише одне з головних досягнень, адже за шість років роботи кожне з них було фундаментальним для подальшого розвитку бренду. Незмінним правилом компанії є постійне вдосконалення та невпинний розвиток. Однією з недавніх важливих подій стало укладення партнерства зі справжнім велетнем ігрової індустрії компанією Playtech. Зосереджена на зростанні на регульованих ринках у всьому світі відповідно до стратегії Playtech, мережа iPoker є однією з найкращих і найстаріших мереж у галузі та пропонує чудовий пул ліквідності, що підтримується першокласним програмним забезпеченням і послугами, розробленими відповідно до нормативних вимог у багатьох юрисдикціях. Це один із найкращих наявних софтів в індустрії, з яким ми можемо розширити географію оперування у всьому світі.

Проте зазначу, що ми не збираємося зупинятися на досягнутому і впевнені, що незабаром зможемо оголосити про нові бізнес-перемоги.

Наскільки ефективно вам вдається працювати під час війни? Чи можна сказати, що ця криза дала вам нові можливості?

В операційній роботі бренду майже нічого не змінилося. Вже через два тижні після початку повномасштабного вторгнення ми з колегами почали працювати в повному обсязі, перебуваючи у більш-менш безпечних умовах. Ми розуміли, що бізнес не може зупинити свою діяльність. Керівництво компанії намагалося зберегти робочі місця для кожного. Тому довелось знайти нові завдання для команд, що займались офлайн-подіями та турнірами. Наразі ці спеціалісти залучені до онлайнових проєктів бренду.

Проте важливо відзначити, що вже у квітні гравці стали частіше повертатися до гри, і, за даними на кінець квітня, PokerMatch майже повністю відновив довоєнні обсяги. Але з одним важливим зауваженням: без гравців із росії, чиї рахунки залишаються заблокованими. Тобто насправді дохід не просто відновився, а навіть трохи зріс. І це стало можливо лише завдяки тому, що багато українців відмовилися від гри на інших платформах та обрали місце, де честь і гідність завжди цінувалися понад усе.

Безумовно, будь-яка криза – це нові можливості. За вісім місяців компанія знайшла в собі сили та ресурси для підтримки національного спорту, благодійних проєктів, на розгляд нових західних ринків, входження до найкращої світової мережі ІТ-софту компанії Playtech тощо.

Щоб підтримувати українців, ми запустили кілька благодійних ініціатив: наприклад, серії турнірів Victory Cup та Ukrainian Glory Cup. Гроші, які вдається зібрати завдяки цим турнірам, перераховуємо в різні фонди, серед яких «Зграя», «Трушна перемога», «Волонтерська сотня», «Майстерня», «Центр добра». За ці місяці PokerMatch разом із гравцями вдалося зібрати вже близько 4 млн грн.

На вашу думку, в чому головні проблеми сприйняття покеру, а також азартних ігор в Україні?

На мою думку, ситуація значно покращилася. Раніше справді значна частина аудиторії негативно ставилася до покеру та гемблінгу загалом. Причиною тому була некоректна та нерегульована організація роботи операторів ринку. Саме тому в аудиторії значною мірою було підірвано довіру до сегменту цього продукту.

Зараз ми є свідками справжнього відродження грального ринку в Україні. Компанії будують свої бізнес-стратегії на засадах соціальної відповідальності. Бізнес навчає користувачів відповідальної гри, створює спеціальні служби підтримки, закликає грати, керуючись принципами банкрол-менеджменту тощо. Таким чином компанії турбуються про своїх користувачів, а гравці, своєю чергою, починають довіряти прозорості брендів.

Будучи лідером індустрії, компанія PokerMatch постійно ініціює зазначені соціальні ініціативи в покерній вертикалі. Девіз компанії – «Покер – це спорт». Ми повсюдно розвиваємо спортивний складник в наявних та майбутніх проєктах бренду та ринку загалом, підвищуючи рівень обізнаності гравців щодо цього різновиду спорту.

Читайте також: Що відбувається навколо податкового питання грального бізнесу

Читайте також: Як правильно готуватися до запуску нового продукту

Коментарі:
Зараз читають
вгору