Голова асоціації грального бізнесу Антон Кучухідзе у своєму блозі пояснив, що модуль онлайн-моніторингу ліцензіатів потрібно запускати лише після ухвалення законопроєкту № 2713-д. Це необхідно через те, що нині в країні чинні податки, які ухвалювали під час заборони грального бізнесу.
Запуск системи моніторингу підтримує як КРАІЛ, так і легальні учасники ринку. Крім очевидних переваг, запуску ДСОМ вимагає і гральне законодавство. Ця система дає змогу прибрати маніпуляції, які пов’язані з обсягом сплачених податків, та сприятиме боротьбі з нелегальними операторами. Але реальний ефект система дасть лише за умови ухвалення податкових змін.
І введення ДСОМ без податкових реформ призведе до закриття ринку. Крім того, проблеми в оподаткуванні грального бізнесу викликані тим, що відповідні норми Податкового кодексу ухвалювалися в грудні 2016 року, коли гемблінг був заборонений в Україні. І тоді заклали антисоціальні та несправедливі підходи, які спонукали гравців обирати нелегалів.
Тому, якщо модуль онлайн-моніторингу введуть без ухвалення нового оподаткування, це викличе такі наслідки:
- Оператори залів ігрових автоматів припинять роботу, бо податкове навантаження перевищуватиме валовий дохід.
- Наземна вертикаль грального бізнесу припинить свою діяльність. На ринок не будуть заходити нові оператори, включно із закордонними, через абсурдне оподаткування.
- Гравці не матимуть іншого вибору, як користуватися послугами нелегалів, що тільки прискорить розвиток чорного ринку.
Саме тому система моніторингу та податковий проєкт закону № 2713-д мають вводитись одночасно, інакше старт модулю моніторингу призведе лише до колапсу легального сектору грального бізнесу.
Читайте також: КРАІЛ звітує за успіхи в просвітницькій роботі
Читайте також: БЕБ ліквідувало 8 нелегальних закладів в Київській області