Уряд затвердив порядок накладання штрафних санкцій за порушення закону про рекламу

14 Листопада 2023, 16:19

Уряд затвердив порядок накладання штрафних санкцій за порушення закону про рекламу

З ініціативи уряду було затверджено оновлений Порядок встановлення штрафів за порушення законодавства про рекламу, частина його норм буде активована разом із запровадженням закону про адміністративну процедуру.

Зазначений Порядок отримав нову редакцію на підставі рішення Кабміну від 10 листопада 2023 року, № 1178. Деякі зміни у нормах чекатимуть на введення в дію Закону «Про адміністративну процедуру», який запрацює 15 грудня 2023 року.

Порядок визначає процедуру застосування штрафів Держпродспоживслужбою та її регіональними відділами до рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами за порушення рекламного законодавства.

Основою для розгляду порушень та настання штрафів є офіційний протокол, складений представниками Держпродспоживслужби чи її територіальних відділів.

Вирішення щодо застосування штрафних санкцій за порушення законів, як передбачено статтею 27 Закону "Про рекламу", приймають Голова Держпродспоживслужби, його заступники, а також керівники територіальних відділень та їх заступники.

Уповноважена особа має розпочати розгляд справи не пізніше, ніж за три робочі дні від моменту складання протоколу.

Проте це не стосується ліцензіатів грального бізнесу, оскільки накладання штрафів на учасників ринку гемблінгу було нещодавно передано у компетенцію КРАІЛ, отже, Комісія визначає  процедуру, основи та інші деталі щодо накладання штрафів.

Такими ж повноваженнями у своїх галузях володіють Нацбанк, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення та Антимонопольний комітет.

Читайте також: Slotoking розповів про свою рекламну кампанію

Читайте також: Favbet задонатили 4 млн гривень на «Безпечне небо»

Коментарі:
Зараз читають
вгору