PR-менеджер GSC Game World розповів про етапи розробки гри, співпрацю з Microsoft, концепцію майбутнього проєкту й уточнив, чому розробники не поспішають озвучувати точну дату релізу.
Захар Бочаров зазначив, що цього разу фанатам не варто боятися скасування розробки, оскільки гра точно надійде до релізу, і нині проєкт перебуває на стадії активної роботи над ним. І тут GSC Game World співпрацює з Microsoft, але корпорація не буде видавцем гри. Головною метою такого партнерства є вихід S.T.A.L.K.E.R. 2 на консолі задля залучення нової аудиторії. Додамо, що перші три частини серії, випущені до цього, призначені лише для ПК.
Також піар-менеджер запевнив, що проєкт не стане грою-сервісом. За його словами, це велика однокористувацька гра з нелінійним сюжетом, який розрахований на значну кількість годин геймплею. В цьому аспекті S.T.A.L.K.E.R. 2 буде в гарному сенсі консервативним.
Захар Бочаров додав, що головним викликом для розробників є створення гри, яка сподобається фанатам попередніх частин і тим, хто займається створення модифікацій для серії. У студії є бажання зробити так, щоб всі гравці залишилися задоволеними, а нова гра водночас не втратила свого фундаменту – атмосфери, адже саме через неї заслужила прихильність геймерів. І все потрібно тепер донести в новій «обгортці». Представник GSC наголосив, що це утопічне завдання.
Разом із тим студія вже має дату релізу, але через несприйнятливі події поки не готова озвучувати, зокрема й задля уникнення в майбутньому постійних перенесень, як це відбувається нині з Cyberpunk 2077. Наразі відомо лише, що реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 заплановано на 2021 рік ексклюзивно для ПК і Xbox Series X.
Нагадаємо, влітку розробники опублікували перший трейлер цієї гри.
Читайте також: UPEA запускає кіберспортивні чемпіонати України
Читайте також: GTA 6: усі новини гри
Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.