Ринок мобільних ігор зараз наближається до обсягу в $100 млрд

10 Грудня 2020, 15:43

Ринок мобільних ігор зараз наближається до обсягу в $100 млрд

Олена Іванова, директор із розвитку бізнесу в Росії та країнах Східної Європи компанії Adjust, навела дані про вплив пандемії на індустрію мобільних ігор. Вона вказала на рекордне збільшення завантажень, описала систему рейтингування та виділила жанр гіперказуальних ігор, який є флагманом розвитку мобільного геймінгу.

Через пандемію обсяг встановлення ігрових додатків збільшився на 75%, а кількість сесій у таких додатках зросла на 47% у першому кварталі 2020 року порівняно з показниками аналогічного періоду в 2019-му.

мобільний геймінг

Спікерка розповіла про цікавий факт – очікування уповільнення темпів розвитку індустрії на 2020 рік, що передбачали торік, зникли. Це пояснюється вимушеною бездіяльністю, через яку багато користувачів звернути увагу на мобільні ігри, оскільки вони давали почуття спільності.

Олена Іванова також вказала, що в березні 2020 року відбулося величезне зростання кількості нових користувачів, особливо в останній тиждень місяця – тоді число установок зросло на 132% проти минулого року. І цей тиждень став рекордним за загальною кількістю встановлених мобільних ігор. Загалом користувачі завантажили понад 1,2 млрд ігор.

Компанія Adjust має свій рейтинг зростання, який базується на таких обрахунках – кількість установок на місяць ділять на кількість активних користувачів, далі це формує показник МАО. І в цьому рейтингу за 2020 рік першість тримали казуальні та спортивні ігри.

«Варто відзначити, що в більшості випадків високий рейтинг демонструє поєднання значної кількості установок і зниження МАО», – уточнила експертка під час конференції Games Gatering 2020, яка пройшла 3-4 грудня в онлайн-форматі.

Однак високий рейтинг росту не завжди означає, що додаток має більше користувачів. Це також може вказувати на високий рівень відтоку гравців. Ігри, загалом, мають високі рейтинги протягом року з середнім показником росту в 40,3%. Але такі процеси не відбуваються протягом всього року, відповідно, зазначений показник для ігор знижається приблизно на 15% до грудня. Не варто забувати, що гравці також постійно експериментують і шукають для собі нові продукти.

Останнім часом на ринку мобільного геймінгу домінують жанри казуальних та гіперказуальних ігор. Постійний великий ріст мобільних ігор багато в чому завдячує саме цим двом жанрам, які швидко стали популярними. Гіперказуальний жанр складається з легких ігор, які миттєво доступні та можуть нескінченно переграватися.

«Поєднання простої ігрової механіки, мінімалістичного дизайну забезпечує захоплюючий ігровий процес за принципом “тисни і грай”», – додала експертка.

Ринок мобільних ігор

Перевагою цього жанру є те, що його маркетинг спрямований практично на всіх геймерів, хоча видавці націлені на більш молоду та досвідчену в іграх аудиторію.

Дизайн теж спрямований на охоплення широкої аудиторії. В таких продуктах немає стартового навчання, ігрової валюти, досвіду, бонусного контенту, режимів. Це скорочує час на вивчення механіки та отримання певних внутрішньоігрових результатів. Користувач миттєво отримує той досвід, який він бачив у рекламі. Також це дозволяє підвищувати час утримання гравця, що означає більше продемонстрованої реклами.

Ринок мобільних ігор зараз наближається до обсягу в $100 млрд. За деякими оцінками, дохід із цієї галузі в 2022 році складе $95,4 млрд, що становить 41% від світового ринку ігор, який коштує $196 млрд. І 80% приросту установок мобільних ігор відбувається за рахунок гіперказуальних ігор.

Нагадаємо, на церемонії Golden Joystick Awards назвали кращі ігри 2020 року.

Читайте також: Стали відомі найвпливовіші кіберспортивні дисципліни третього кварталу 2020 року

Читайте також: GTA 6 усі новини гри

Коментарі:
Зараз читають
вгору