Передзамовлення Cyberpunk 2077 окупили розробку гри

16 Грудня 2020, 14:49

Передзамовлення Cyberpunk 2077 окупили розробку гри

Як повідомили розробники CD Projekt, загалом гравці зробили 8 млн попередніх замовлень довгоочікуваної гри, що дозволило окупити бюджети на розробку та маркетинг. І гра вже встигла встановити кілька рекордів. Але через невдалий реліз акції компанії впали в ціні, а Sony готується до суду з розробниками.

Представники студії повідомили, що доходи, отримані з передзамовлень гри на всіх платформах, перевищили бюджет, витрачений на розробку та промоцію Cyberpunk 2077. Більша частина замовлень (59%) припала на ПК.

Однак конкретні цифри компанія поки не розкриває. Існують різні припущення стосовно фінансів, які витратили на створення продукту. Стаття витрат у корпоративному звіті показує, що це не менше $120 млн, а аналітики польської брокерської компанії висловили припущення про бюджет у розмірі $314 млн.

У день релізу, 10 грудня, гра встановила рекорд з одночасної кількості гравців у Steam – 1 003 262 людини. Попередній рекорд належав Fallout 4, яка у 2015 році зібрала одночасно 427 тис. геймерів.

Cyberpunk 2077

Незважаючи на такі гарні показники, компанія починає зазнавати фінансових та репутаційних втрат через недосконалість технічної частини гри. На біржах акції CD Projekt впали в ціні на 29%, причиною цього могла стати погана технічна оптимізація гри на консолях і загальна неопрацьованість гри на інших платформах. Користувачі скаржилися на баги, зависання, повільне завантаження довкілля, низьку кількість кадрів на секунду, погану роботу штучного інтелекту та безліч іншого. Однак особливо погані справи в гри на консолях попереднього покоління, які не мають виробничих потужностей для повноцінної підтримки функціоналу гри. Це викликало хвилю обурення з боку гравців, через що компанія Sony ухвалила рішення про повернення коштів за покупку Cyberpunk 2077 усім власникам PlayStation. І час, проведений у грі, не відіграватиме ролі, на відміну від Steam, де повернення коштів можна зробити, маючи менше ніж 6 годин часу в грі.

Sony вперше змінила свою політику відшкодування, оскільки раніше геймер не мав права на повернення завантаженого контенту, окрім випадків, коли він був дефектним, тому нині Sony готує комерційну судову скаргу на CD Projekt через низьку якість гри.

Різниця в якості Cyberpunk 2077 на різних платформах теж викликала хвилю незадоволення гравців. Зокрема, на оціночному агрегаторі Metacritic ПК-версія гри отримала 89 балів від критиків (зі 100 можливих) і 7 балів від гравців (з 10 можливих). А версію для PlayStation 4 критики оцінили на 52 бали, гравці ж виставили розгромні 3 бали.

Cyberpunk 2077

Студія також вибачилася перед гравцями за поганий стан гри на приставках старого покоління та пообіцяла виправити свої помилки. Перше оновлення вже вийшло на всіх платформах, а після новорічних свят вийдуть ще два великі патчі – у січні та лютому. Для повернення коштів гравцям рекомендують звернутися в крамниці PS та Xbox, а також за електронною адресою CD Projekt, якщо в людини немає можливості повернути диск до крамниці.

З огляду на ситуацію з грою фанати навіть закликали Rockstar Games не показувати жодних матеріалів із майбутньої GTA6, поки вона не буде готова, і не анонсувати точних дат релізу заздалегідь, щоб уникнути їх потенційного зміщення.

Нагадаємо, реліз Cyberpunk 2077 переносили тричі через необхідність технічного доопрацювання.

Читайте також: Оголошені кращі ігри року на The Game Awards 2020

Читайте також: Дата виходу GTA6

Коментарі:
Зараз читають
вгору