Олександр Кохановський пояснив, у чому особливості турнірних екосистем і вимоги до кіберспортивних дисциплін

20 Квітня 2020, 09:21

Олександр Кохановський пояснив, у чому особливості турнірних екосистем і вимоги до кіберспортивних дисциплін

Якими бувають кіберспортивні турніри, в чому особливості різних змагань, що дасть букмекерам спонсорство команд та яким критеріям має відповідати гра, щоб стати кіберспортивною дисципліною – про це розповів Олександр Кохановський, генеральний директор The Gravity Group і засновник команди NAVI.

За словами фахівця, електронні турніри мало чим відрізняються від справжніх, але мають ряд особливостей.

«Уявіть ту ж Лігу чемпіонів чи Кубок світу NBA – це все теж кіберспортивні турніри. Але в них є власні екосистеми. Існують повністю закриті – змагання, які організовує та проводить тільки розробник комп’ютерної гри, є змішані – їх проводить розробник спільно з організатором, а ще є відкриті – турнір проводить стороння організація без участі розробника, але такий формат практично зник. Закриті турніри нині проводять за іграми Overwatch, League of Legends та іншими, а в дисциплінах змішаних турнірів лідерами є з CS:GO, Dota 2, PUBG», – пояснив Олександр Кохановський.

За кризових умов букмекери почали звертати увагу на електронний спорт, проте фахівець попереджує компанії, що спонсорство цифрових турнірів має свої особливості. За словами експерта, реклама букмекерської компанії дає передусім пізнаваність бренду: «Це підвищує лояльність аудиторії. Цим букмекер підвищить увагу до себе, розповівши та прорекламувавши себе як кіберспортивного спонсора».

Олександр Кохановський також розповів про ключові моменти, які забезпечують грі перехід до кіберспортивної дисципліни. За його словами, це багато в чому тяжкий момент, оскільки ніколи не відомо, чи стане гра кіберспортивною.

«Першими ключовими аспектами є популярність і кількість гравців. Якщо на серверах постійно велика кількість людей, то цю гру легко перевести в кіберспортивну площину. Жодна комп’ютерна гра не починала як кіберспортивна дисципліна. Спочатку її тестують, вивчають аудиторію, ігрові механіки, внутрішній баланс, захист від читерства, тактичний складник. На базі цього можна ухвалити рішення про запуск турнірної екосистеми з певної гри», – підсумував генеральний директор The Gravity Group під час виступу на конференції Betting in the face of COVID-19, яка відбувалася 16 квітня.

Раніше Олександр Кохановський поділився своїм прогнозом стосовно впливу пандемії на кіберспортивну галузь.

Читайте також: Огляд благочинного турніру з Dota 2 від українського організатора

Читайте також: Останні новини ринку криптовалют

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору