На що чекати гральному бізнесу? Відповідь – на Brand Apocalypse

01 Листопада 2020, 11:16

На що чекати гральному бізнесу? Відповідь – на Brand Apocalypse

У рамках онлайн-марафону Brand Apocalypse, що відбудеться 5 листопада, 20 СМО та СЕО успішних компаній у різних галузях поділяться стратегіями, які дозволили їм утримати лідерство. Зокрема, ітиметься про гральний бізнес.

Загалом онлайн-івент триватиме 10 годин. Один із головних виступів буде присвячений гемблінгу: СМО Parimatch Іван Ляшенко говоритиме про «Репутацію та закон: як спокійно засинати. Що чекає на гральний бізнес. Усім вийти з тіні».

Крім того, учасники дізнаються, як використовувати нові можливості в умовах карантину, які карантинні тренди в маркетингу, HR і продажах залишаться з нами надовго.

У рамках заходу:

  • Маркетинг-директор «Райффайзен Банку Аваль» Юлія Пузирьова поділиться досвідом, як трансформувалася модель комунікації під час карантину.
  • Засновник компанії Gastrofamily Дмитро Борисов розповість про ресторанний бізнес після локдауну.
  • Співзасновниця та директорка Dzyga MDB Анна Мачух знає, як криза стала поштовхом для розвитку нових сервісів і продуктів у кіноіндустрії.
  • Засновник Visit Ukraine Антон Тараненко окреслить наслідки закриття кордонів для економіки країни.

А ще передбачені панельні дискусії:

  • Поділяться кейсами про трансформацію ринку FMCG і про те, як брендам пристосуватися до нової реальності, керівник відділу маркетингу Kernel Ірина Тохтарова і CEO сервісу доставки продуктів Zakaz.ua Андрій Курський.
  • Чи є майбутнє в безкоштовних медіа, обговорять головний редактор LIGA.net Борис Давиденко та редактор Forbes Катерина Шаповал. Модератор – програмний директор «Просто Радіо» Анна Балент.
  • Про нові правила індустрії шоу-бізнесу подискутують генеральна директорка MOZGI Group Ірина Горова разом із автором і керівником проєктів Celebrity Marketing і «Культ особистості» Ганною Міщенко.

Формат FULL передбачає доступ до виступів 20 експертів і всі можливості онлайн-івенту.

Вибрати формат і зареєструватися: https://brand.delo.ua/ 

Під час загальної невизначеності Ekonomika+ сприяє розвитку підприємництва в Україні, надаючи доступ до стратегій найкращих фахівців, тому організатори пропонують формат участі FREE, за яким учасники зможуть отримати поради стосовно ведення бізнесу від чотирьох спікерів Brand Apocalypse безкоштовно.

Додамо, що організатором заходу є бізнес/медіабюро Ekonomika+, до якого входять Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетинг MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua та журнал «ТОП-100. Рейтинги найбільших».

Нагадаємо, директор онлайн-казино Parimatch Belarus Юрій Філіпченко розповів про досвід виходу на білоруський гральний ринок.

Читайте також: Доступність мобільних технологій трансформує гральний ринок Африки

Читайте також: Гральний бізнес 2020

Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, YouTube

Коментарі:
Зараз читають
вгору