Лутбокси рекомендують розглядати з точки зору захисту споживачів, а не гемблінгу

30 Липня 2020, 12:48

Лутбокси рекомендують розглядати з точки зору захисту споживачів, а не гемблінгу

Комітет ЄС із питань внутрішнього ринку та захисту прав споживачів у своєму дослідженні виокремив проблеми сучасної монетизації та залучення гравців до відеоігор. Зокрема, системи винагород можуть ввести гравців в оману щодо ймовірності отримання цінних предметів.

У дослідженні вказано, що механізми монетизації створюють непереборний потяг до гри та напругу, зняти яку можна лише погравши. Ця теза підтверджена спільними рисами лутбоксів і азартних ігор, зокрема «презентаційними функціями», які імітують естетику казино чи іншими методами зображують елементи, притаманні гемблінгу. Один із яскравих прикладів – трейлер гри NBA2K20, який повністю зосереджено на мінііграх лутбоксів з елементами казино.

«Деякі структури винагород та презентаційні функції можуть ввести в оману гравців щодо ймовірності отримання цінних предметів і призвести до виникнення ігроманії. Ці проблеми можна усунути завдяки відповідальному дизайну відеоігор. Більше того, ще до того, як придбати ігри, гравці мають бути чітко поінформовані про наявність лутбоксів у них і шанси на випадіння певних предметів», – ідеться у звіті.

Враховуючи недостатньо дієві спроби урядів країн ЄС обмежити доступ до проблемних аспектів ігор, наприклад лутбоксів, через законодавство про азартні ігри Комітет пропонує переорієнтувати зусилля на захист споживачів. У цьому ЄС має більшу компетентність на законодавчому рівні, тоді як в законодавстві про азартні ігри країн-членів ЄС нормативно-правові акти досі недостатньо узгоджені для будь-якої загальноєвропейської ініціативи. В документі також запропоновано вживати захисні заходи в різних напрямах взаємодії клієнта і розробника.

Спершу рекомендовано зменшити «асиметрію в інформації, яку видавець надає покупцю». Мається на увазі підвищення обізнаності про ризик, розкриття ймовірності випадіння предметів і встановлення надійної політики отримання коштів.

Батьківський контроль теж виокремили як важливий фактор, але автори дослідження вважають, що він не буде ефективний, якщо батьки не робитимуть це постійно.

«Хоч заходи щодо інформування споживачів, прозорість і контроль за гравцями, безумовно, є бажаними ініціативами, рекомендується систематично перевіряти їхню ефективність, наприклад, шляхом тестування споживачів. Також потрібно переконатися, що такі заходи контролюють і застосовують незалежні органи», – зазначено в документі.

Спроби винести лутбокси до грального законодавства виявилися переважно безрезультатними. І вже можна помітити, як система бойових перепусток (модель, яка надає додатковий контент через систему рівнів, шляхом нагороди гравця предметами за гру та виконання певних завдань) домінує над лутбоксами як засіб монетизації. Хоч і цей метод вже критикують через велику кількість часу, яку гравець має провести у грі, щоб отримати весь бажаний контент.

Лутбокси рекомендують розглядати з точки зору захисту споживачів, а не гемблінгу

Нагадаємо, уряд Великобританії закликав визнати лутбокси видом азартної гри.

Читайте також:У CS:GO запущено нову антишахрайську систему

Читайте також: Топ ігор про роботів

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору