Іспанський уряд обмежує маркетинг онлайн-сегменту азартних ігор

04 Квітня 2020, 10:32

Іспанський уряд обмежує маркетинг онлайн-сегменту азартних ігор

Реклама інтернет-гемблінгу на телебаченні матиме визначене часове вікно. Також обмеження стосуються реклами букмекерів у соціальних мережах і надання бонусів гравцям.

Рада міністрів Іспанії на своєму позачерговому засіданні 31 березня ухвалила «соціальний щит» – комплекс заходів для захисту жителів країн від наслідків пандемії. Серед них є обмеження маркетингової діяльності онлайн-сегменту.

Головне нововведення – часове вікно для демонстрації відеороликів на телебаченні. Відтепер трансляція таких оголошень дозволена з 1:00 до 5:00. Цей часовий діапазон був погоджений ще в лютому, але існував виняток для прямих трансляцій спортивних подій з 20:00 до 5:00, тож через їхнє скасування реклама букмекерів в Іспанії практично зникла з екранів телевізорів.

У рамках зазначених вище нововведень гемблінг-оператори також мають припинити свою маркетингову діяльність у соціальних мережах, електронній пошті та цифрових медіа.

Букмекерам тепер заборонено пропонувати різного роду бонуси та заохочення для гравців, які хочуть зробити ставку. А ще оператори не мають права використовувати пандемію як маркетинговий засіб, наприклад, для реклами ставок як способу провести дозвілля під час карантину. Зміст реклами на відповідність вимогам перевірятиме державний регулюючий орган.

Іспанське міністерство зі справ споживачів, яке виконує регуляторну функцію, заявило, що підтримує нові обмеження, оскільки громадські організації вже зафіксували збільшення проблем, пов’язаних із гральною залежністю, після впровадження карантинних обмежень у країні.

Додамо, що Іспанія – не єдина держава, де вживають заходи, щоб оператори азартних онлайн-ігор не використовували нинішню ситуацію з коронавірусом з маркетинговою метою. Ця практика стає все більш поширеною серед країн ЄС: регулятори запроваджують необхідні обмеження, щоб на період боротьби з COVID-19 зробити рекламу онлайн-гемблінгу більш соціально відповідальною.

Нагадаємо, регулятор Нідерландів осудив операторів, які використовують світову пандемію як засіб для реклами.

Читайте також:Шведські гравці почали шукати нелегальні онлайн-казино

Читайте також: Найсвіжіші новини боксу

Більше актуальних новин на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору