Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) переглянула прогнози щодо темпів зростання вітчизняного ринку реклами. Спочатку пророкували показник у 16% через загрози, створені пандемією, але негативні очікування не справдилися, тому ВРК спрогнозувала збільшення на 18% цього року. У кількох категоріях драйвером послугувала легалізація грального бізнесу.
В оновленому прогнозі ВРК повідомила, що перше півріччя 2021 року виявилося дуже сприятливим для інвестицій у рекламу, тому індустрія налаштована оптимістично і очікує зростання ринку на 18%, якщо порівняти з 2020 роком.
Аналітики очікують збільшення телевізійної реклами на 12%, водночас категорія «спонсорство» зросте мінімум на 13%. У ВРК надають цьому три пояснення:
- Масовий вихід на ТБ категорії «беттінг» як результат легалізації грального бізнесу.
- Зростання інвестицій в категорії «пиво і алкоголь» під перенесене Євро-2020.
- Вихід ТРК «Україна» в сферу великих шоу, які завжди були бажаними для спонсорських інтеграцій.
Гральний бізнес допоможе наростити рекламні обсяги і на радіо. За перше півріччя 2021 року в категорії «розваги» зафіксували зріст у +80% саме завдяки українським казино.
Для реклами в кінотеатрах очікують збільшення на 30% через скасування обмежень і дозволу заповнювати зали на 100%.
Сегмент інтернет-реклами цього року очікувано зріс на 38% завдяки пошуковій, відеорекламі та участі глобальних гравців.
У сфері зовнішньої реклами очікують позитивних зрушень у розмірі 23%.
За оцінками експертів ВРК, у 2021 році загальний обсяг рекламного ринку України становитиме 953 млн грн.
Нагадаємо, ІКАР закликали ліцензіата прибрати рекламу онлайн-казино на Хрещатику.
Читайте також: КРАІЛ розповіли про кількість виявлених нелегалів
Читайте також: Результати останнього засідання Комісії з категоризації готелів