Facebook скасувала заборону на рекламу криптовалют

06 Грудня 2021, 11:52

Facebook скасувала заборону на рекламу криптовалют

У Марка Цукерберга вирішили дозволити рекламувати криптоактиви. Це стало можливим після того, як у компанії зрозуміли, що «криптоландшафт стабілізувався». Більше новин ІТ-індустрії читайте на нашому сайті. 

Компанія Meta, яка нещодавно мала назву Facebook, вирішила майже повністю дозволити рекламувати криптовалюти на своїй платформі. Раніше у соцмережі можна було розмістити рекламу віртуальних активів, що мали тільки одну з трьох дозволених нормативних ліцензії. Тепер же кількість цих ліцензій збільшилася до 27. Про це повідомляє портал CNBC.

До таких дій компанія вдалася після того, як не змогла запустити криптовалюту, яка була призначена для простого надсилання грошей по всьому світу через свої ж сервіси. Видання вважає, що нова політика Facebook має велике значення для криптоіндустрії, адже це дасть змогу більшій кількості роздрібних інвесторів отримати доступ до криптовалют, ніж будь-коли раніше.

У Meta повідомили, що роблять це тому, що «криптовалютний ландшафт протягом останніх років продовжував розвиватися та стабілізуватися». Також на рішення бренду вплинуло те, що все більше країн стали звертати увагу на необхідність запроваджувати різні закони, які регулюють правила для криптоіндустрії.

Колишній співробітник Facebook Емад Хасан розповів інформаційному порталу, що нова політика також допоможе стартапам, які працюють над блокчейном, що є технологією, на якій базуються криптовалюти.

«Ці компанії раніше потрапили у ситуацію, коли вони не мали можливості розміщувати рекламу на Facebook. Також вони не могли змусити людей конвертувати фіатну валюту у криптовалюту», – сказав Хасан, який зараз є гендиректором стартапу Retina AI, що допомагає брендам орієнтуватися на цінних клієнтів у соціальних мережах.

До цього рішення компанія йшла протягом кількох років. Так, на початку 2018-го Facebook заборонила рекламувати цифрові валюти. Пізніше, у травні 2019 року, цю заборону зробили трохи м’якшою. Але все одно тоді стартапам у галузі криптовалюти та блокчейну не можна було просувати свою роботу та залучати потенційних клієнтів у Facebook та Instagram.

Протягом останнього року Facebook значно знизила свої амбіції щодо криптоактивів, коли зіткнулася з жорсткою реакцією законодавців та органів у всьому світі, які регулюють цю сферу.

До речі, у жовтні 2021 року бренд презентував свій цифровий гаманець Novi. Але його криптовалюта, яка називається Diem та керується незалежною асоціацією, поки що залишається недоступною для громадськості.

Нагадаємо, на сайті пошуку роботи LC Work з’явився YouTube-канал.

Читайте також: Перша біржа в світі

Читайте також: Як працює фондова біржа

Коментарі:
Зараз читають
вгору