Спортивні події тільки почали відновлювати, але маркетингову стратегію беттінгу все одно потрібно втілювати. Цього року з огляду на нові виклики компаніям доводиться змінювати принципи роботи з аудиторією прямо посеред року. Як грамотно це зробити – розповів Дмитро Пальянц, CMO в TVBET.
У рамках вебінару від інформаційного ресурсу Login Casino.com.ua, що відбувся 17-18 червня, експерт зупинився на таких головних аспектах:
- глобальні тенденції щодо збереження спортсбук-аудиторії на сайті;
- адаптація маркетингової стратегії під нові виклики;
- методи та механіка монетизації спортсбук-аудиторії.
Повний виступ Дмитра вже доступний на YouTube-каналі.
І вже наступного тижня ми додамо черговий запис доповіді наших експертів.
Підписуйтеся на канал Login Casino, щоб першими дізнаватися про найцікавіше.
Читайте також: Беттінгова компанія створила спецфонд для підтримки соціально важливих проєктів в Україні
Читайте також: Україна продає беттінг-права: прийом ставок на підозрілі матчі будуть блокувати, але ігри не зупинятимуть