Британія хоче заборонити рекламу букмекерів на стадіонах

27 Вересня 2021, 11:11

Британія хоче заборонити рекламу букмекерів на стадіонах

Британські міністри намагаються закрити шпарину в законодавстві, щоб іноземні букмекери не рекламували себе на футбольних стадіонах. А регіон Йоркшир та Гамбер отримає 1,1 млн доларів на просвітницьку діяльність щодо гемблінгу.

В Британії обіцяють чимало змін для азартної індустрії. Наразі в країні планують реформувати законодавство для цієї галузі, а ще не шкодують грошей на боротьбу з гральною залежністю.

Так, уряд країни може заборонити іноземним букмекерським конторам розташовувати логотипи на футболках футболістів та на щитах біля поля. Наразі міністри лише обговорюють таку заборону в рамках плану реформування гемблінгу, проте настрої державників показують, що, ймовірно, вони підуть на такі кроки. Про це повідомляє The Guardian.

Чиновники хочуть заборонити закордонним букмекерам укладати договори через шпаринку у законодавстві. Суть в тому, що іноземні контори, переважно з країн Азії, отримують доступ до розміщення реклами на формі футболістів та стадіонах завдяки тому, що підписують контракти з маленькими фірмами з британською ліцензією, так званими білими етикетками («white label» firms). Останні часто мають юридичну адресу на острові Мен або Мальті та просто здають за гроші свої ліцензії іншим компаніям.

Джерело видання в уряді повідомило, що вони мають намір припинити таку діяльність та створити умови, щоб інформація про компанію, яка хоче рекламувати гемблінг, була прозорішою. І заборона працювати «білим етикеткам» у цьому має допомогти.

А от Департамент цифрових технологій, культури, ЗМІ та спорту (DCMS) пропонує піти далі та взагалі прибрати рекламу ставок під час матчів навіть від місцевих операторів. Там вважають, що це зменшило б кількість лудоманів.

Відповідно до останнього дослідження, під час одного матчу логотипи різних азартних ігор з’являються до 700 разів.

Однак у вищому дивізіоні Англійської футбольної ліги заявляють, що такі міри можуть дуже сильно скоротити їхнє фінансування. Зараз велика кількість команд ноcить футболки із назвою оператора-спонсора. Титульним спонсором ліги є відома компанія SkyBet. Також футбольна ліга має чимало інших зав’язків зі сферою гемблінгу, що приносить 40 млн фунтів стерлінгів (близько 54 млн доларів) щороку.

реклама футбол

Керівництво ліги впевнене, що на такі радикальні кроки уряд не піде. Виконавчий директор ліги Тревор Берч говорить, що букмекери мають продовжити спонсорувати футбол, якщо навіть їхню рекламу заборонять. Адже вони самі заробляють на футболі, приймаючи ставки.

Мільйон доларів на просвітництво

Також в країні вирішили виділити 800 тисяч фунтів стерлінгів (1,1 млн доларів) на попередження гральної залежності в регіоні Йоркшир та Гамбер. Відповідне рішення ухвалила місцева комісія з азартних ігор (GC). Про це повідомляє видання IGB.

Цей проєкт був розроблений ініціативною групою графств регіону, який потім подали на розгляд у британську комісію.

Зокрема, програма буде направлена на просвіту та профілактику лудоманії, а також лікування вже залежних. І вона розрахована на три роки.

Голова робочої групи по боротьбі зі шкідливими азартними іграми Грег Фелл у Йоркширі та Гамбері заявив, що вони намагалися розробити золотий стандарт, який можна буде потім використовувати по всій країні.

«Ми живемо в унікальній місцевості, адже у нас є різне населення в містах, селах та прибережних районах. Це дає можливість створити ефективний план діяльності, який зможуть використовувати в інших регіонах», – зазначив Фелл.

За його словами, найголовніша їхня ціль – це покращити становище в депресивних районах, де робітники отримують низьку зарплату за свою роботу. Саме там найбільша концентрація залежних від ігор.

Нагадаємо, що експерт розповів, як саме гральний бізнес покращить імідж країни.

Читайте також: Чи реально заробити на ставках

Читайте також: Лотереї в Україні

Коментарі:
Зараз читають