Брендовані слоти: коли новий тренд досягне піку

12 Лютого 2022, 12:44

Брендовані слоти: коли новий тренд досягне піку

Протягом останнього року на ринку стрімко зросла кількість брендованих слотів, присвячених тенденціям у попкультурі, знаменитостям і світовим торговельним маркам. Про відродження лінійок брендованих азартних ігрових автоматів онлайн у 2021 році та перспективи тренду на найближчий період розповіли представники девелопінг-студій White Hat Gaming, Blueprint Gaming, Lady Luck Games.

Коментуючи помітне зростання кількості фірмових слотів на гральному ринку в 2021 році для видання SlotBeats, комерційний директор White Hat Gaming Енді Вітворт сказав, що сьогодні запускається все більше студій та ігор, ніж будь-коли раніше, й багато з них черпають натхнення один від одного. Це й створило велику кількість повторів і схожих продуктів на ринку.

Впізнаваний бренд допомагає постачальникам виділитися з натовпу та забезпечити кращі позиції в лобі казино. Студія White Hat Gaming неодноразово зауважувала, що фірмові слоти постійно викликають прихильність клієнтів, а подальша маркетингова підтримка демонструвала високі результати в залученні та утриманні гравців.

Енді Вітворт також зазначив, що ми живемо в золоту добу кіно та телебачення. Великі бренди постійно зростають, і цілком природно, що гравців цікавлять ці ж теми в багатьох сферах, зокрема і в азартних іграх. Найпопулярнішими сьогодні залишаються телевізійні бренди. Усе завдяки Netflix та Amazon, які інвестували в акторів із відомими іменами, забезпечуючи їх максимальну присутність на ринку.

Директорка з роботи з клієнтами й маркетингом у Blueprint Gaming Джо Первіс зауважила, що все більше компаній визнають ефективність брендованих слотів у залученні широкого кола гравців. Створення гри на основі відомого фільму, телешоу чи особи не є новим для галузі, проте саме зараз дедалі більше власників авторських прав надають свою інтелектуальну власність для використання в слотах. Експертка зазначила, що деякі розробники створюють цілі сім’ї ігор, присвячені популярним брендам. Успіх нещодавніх релізів таких продуктів показав, що серії брендованих ігор надовго закріплюються на домашніх сторінках онлайн-казино.

iGaming

Наприклад, Blueprint Gaming протягом багатьох років розробляє якісні ігри, присвячені популярному телешоу Deal or No Deal. І сьогодні студія продовжує створювати нові продукти в межах цього напряму. Реліз Deal or No Deal: Banker’s Bonanza запланований на лютий 2022 року та представить гру в новому форматі.

За словами експертки, багато брендів готові співпрацювати з розробниками гральної індустрії. Компанії розуміють, що ігрові автомати, засновані на певному бренді, можуть допомогти розширити охоплення. Особливо це актуально з огляду на те, що iGaming-індустрія протягом останніх років і під час пандемії перетворилася на одну з основних форм розваг. На думку Джо Первіс, завдяки контрактам розробників із перевіреними популярними брендами та експериментам із новими гравці можуть очікувати на безліч нових форматів брендованих ігор протягом найближчого року.

Співзасновник і генеральний директор Lady Luck Games Мадс Йоргенсен впевнений, що гравці завжди виказуватимуть прихильність тим слотам, які присвячені впізнаваним брендам у будь-яких сферах життя. Сильний попит на фірмові слоти існує вже понад 10 років. Проте лише нещодавно студії зосередили максимум уваги, часу й фінансування на розробці брендових продуктів, які відповідають сучасним тенденціям.

На думку Мадса Йоргенсена, щоб ринок звернув увагу на певний тренд і почав йому слідувати, необхідно лише кілька успішних релізів від інших студій у цьому напрямі. Так сталося й з брендованими слотами, отже, найближчим часом, на думку експерта, на ринку розпочнеться золота ера якісних фірмових ігор.

казино слоти

Експерт стверджує, що популярними будуть не лише слоти, засновані на сучасних брендах. Ігри з використанням класичних героїв також будуть у тренді. Наприклад, Lady Luck Games оголосила про партнерство з King Features у 2021 році для розробки майбутніх ігор про Popeye, Olive Oyl і Flash Gordon. Усі три персонажі регулярно розважають аудиторію з 30-х років минулого століття. І в компанії очікують, що будь-які майбутні випуски з цим культовим тріо будуть такими ж популярними, як і інші фірмові слоти. Звісно, є місце для ігор, заснованих на популярних медіа, але експерт впевнений, що майбутнє – за слотами, заснованими на класиці, які витримають випробування часом і в довгостроковій перспективі стануть першими.

Нагадаємо, у Польщі спостерігається значне підвищення попиту на онлайн-гемблінг: гравці витрачають все більше грошей на оплату послуг легальних і нелегальних операторів.

Читайте також: Про гральний бізнес в Україні

Читайте також: Ліцензовані онлайн-казино України

Коментарі:
Зараз читають
вгору