Саме про такі вподобання жителів Білорусі свідчать кількість та суми транзакцій за минулий рік через найбільшого місцевого оператора прийому безготівкових платежів. На другому місці за обсягом платежів йде оплата у маркетплейсах і лише після цього – освітянські послуги. Останні новини про гральний бізнес читайте на нашому сайті.
Жителі Білорусі витрачають майже втричі більше на азартні ігри, ніж на освіту. Про це заявила компанія «ИКомЧардж», яка є найбільшим у країні оператором прийому електронних платежів, передає місцеве видання «Народна воля».
За даними цієї компанії, протягом 2021 року саме на азартні ігри, а також форекс-брокерів і різні віртуальні біржі білоруси здійснювали понад половину (53%) від загальної кількості транзакцій.
Як розповів директор «ИКомЧардж» Олександр Шостак, серед клієнтів його компанії більша частина – це гравці в азартні ігри. А загалом частка гемблінгу та форекс-брокерів від суцільного обороту платежів становила 37%. До речі, цей показник має позитивну динаміку, адже у 2020 році він досягнув 33%.
Значно менше білоруси витрачають на маркетплейси (майже 17% від загального обсягу), третє місце посіла оплата за освітні онлайн-курси, різні послуги у навчанні, консалтинг і підтримку психологів – майже 13%.
Оплата за ресторани, кур’єрську доставку їжі тощо отримала 7,7%, продаж квитків – 6%, сплата на сайтах купонів і прокат автівок – по 4%. Решта обсягу переказів припала на послуги стільникового зв’язку, магазинів електронної та побутової техніки, а також одягу, взуття, аксесуарів тощо.
Також дізналися, що найчастіше білоруси користуються картками VISA. Вони найпопулярніші в країні – 45% платежів здійснюється завдяки ним. На другому місці – Mastercard (36%), а решта належить ЕРІП – це місцева система здійснення безготівкових платежів на території Білорусі.
Водночас серед жителів цієї країни набирає обертів користування різними електронними гаманцями. Найчастіше білоруси віддають перевагу Google Pay. Саме ця система охоплює 58% від усіх платежів, здійснених за допомогою е-гаманців. Трохи меншу популярність завоювала Apple Pay (41%), і лише 4% відхопила собі Samsung Pay.
За словами Олександра Шостака, компанія очікує, що гемблінг і в майбутньому залишиться лідером серед вподобань білорусів. Адже останніми роками ринок азартних ігор показує зміцнення своїх позицій та збільшення кількості пропозицій для клієнтів.
Нагадаємо, одна з областей Латвії намагається заборонити гемблінг на своїй території.
Читайте також: Спортивні новини на сьогодні
Читайте також: Найбільша зарплата футболіста