Баскетбольний симулятор NBA 2К придбали понад 5 млн разів – Take-Two

08 Листопада 2020, 10:06

Баскетбольний симулятор NBA 2К придбали понад 5 млн разів – Take-Two

Згідно зі щоквартальним звітом, у третій чверті року видавець Take-Two не отримав великого зростання доходів, що пояснюється наявністю гучних релізів минулого кварталу. Але нині ігри компанії активно продаються й вимірюються мільйонами придбаних копій.

За результатами третього кварталу чистий прибуток видавця збільшився на 2%, до $841 млн. У компанії назвали дві гри із серії NBA 2K найбільш вагомим продуктом серед цих показників поряд із іншими іграми-генераторами доходу. До них, зокрема, віднесли GTA 5 та її мультиплеєрний режим, Red Dead Redemption 2 і Red Dead Redemption Online, а також Borderlands 3.

Відсутність серйозного збільшення виторгу видавець пояснює тим, що в другому кварталі відбувся реліз Borderlands 3. За перший тиждень було продано 5 млн копій гри, завдяки чому квартальний виторг зріс на 74% у річному обрахуванні.

Цього року найбільшими релізами видавцями стали NBA 2K21, PGA TOUR 2K21, Mafia 1 Definitive Edition і WWE 2K Battlegrounds. Баскетбольний симулятор придбали понад 5 млн разів, рівень мікротранзакцій у ній зріс на 76%, а на наступному тижні очікують дебют серії ігор для консолей нового покоління. GPA TOUR 2K21 продалася гірше – 1 млн копій, а трилогію Mafia Definitive Edition придбали в кількості понад 2 млн екземплярів.

Водночас і попередні ігри видавця продовжують тримати рівень – кількість проданих копій GTA 5 перетнула позначку в 135 млн, а її мультиплеєр другий квартал поспіль мав найвищий рівень гравців в історії гри.

Разом із тим загальний прибуток компанії ледве зріс, поточні споживацькі витрати збільшилися з 56 до 59% від загального доходу. Частково таку ситуацію можна пояснити розширенням залучення та взаємодії Take-Two зі своїми продуктами.

«В усьому світі ми спостерігаємо винятково високий рівень залученості. Чесно кажучи, ми не бачили, щоб щось поверталося до докризового рівня чи навіть десь знижувався темп зростання. У деяких напрямах ми очікуємо певного пом’якшення, але поки його не помітно», – розповів головний виконавчий директор Take-Two Штраус Зельнік.

Нагадаємо, реліз довгоочікуваного Cyberpunk 2077 перенесли втретє.

Читайте також: У Канаді подали позов на EA Games через лутбокси

Читайте також: Dragon Age 4 новини

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору