ЗСУ отримають допомогу завдяки маркетинговим технологіям

13 Травня 2022, 12:50

ЗСУ отримають допомогу завдяки маркетинговим технологіям

Представниця Всеукраїнської гральної ради (UGC) Вікторія Закревська розповіла у своєму блозі, що під час війни люди та бізнес роблять все можливе для перемоги. Це як перерахування коштів на ЗСУ і тероборону, так і волонтерська діяльність. І для роботи на благо країни задіяні всі сфери економіки де гемблінг не став винятком.

Нині українські ліцензіати переформатували свою роботу так, що частина їхніх зусиль тепер безпосередньо орієнтована на фінансову і матеріальну підтримку, а також на фінансування гуманітарних потреб держави.

Вікторія Закревська раніше вже розповідала, які саме акції та події проводили оператори, тому настав час підбити підсумки та побачити, як гральний бізнес допомагає державі.

Так, Slots City впровадило просте рішення – 10 грн із кожного депозиту скеровується на допомогу Україні. Така ініціатива стартувала у березні і триватиме до кінця воєнного стану. Завдяки цьому у квітні зібрали 350 тис. грн – 210 тис. витратили на придбання машини для армії, 100 тис. пішло на потреби територіальної оборони, а решту 40 тис. витратили на закупівлю спорядження.

Оператор Parimatch Ukraine розпочав благодійні аукціони, на яких продають речі відомих спортсменів із музею компанії. Як відомо, 8 травня пройшло вже дев’ять аукціонів, із яких сумарно отримали 374 тис. грн.

У кінці квітня покер-рум GGPoker переказав на спецрахунок Нацбанку 2,5 млн грн. Ці кошти оператор зібрав на спеціальному благодійному турнірі, який пройшов у межах WSOP Circuit. На турнірі було 799 входів, а $111 із кожного бай-іну перераховували на гуманітарні потреби України.

Ще один оператор онлайн-покеру – PokerMatch – розпочав серію благодійних матчів Victory Cup, всі кошти з яких йдуть на гуманітарні потреби. Вже пройшло сім матчів, на яких зібрали близько 900 тис. грн. Ці кошти пішли на допомогу мешканцям деокупованих міст, лікарням сходу України та на закупівлю рацій для наших військових.

Представниця UGC підкреслила, незважаючи на всі складнощі та виклики військового часу, бізнес вірить у перемогу України та робить свій внесок у її наближення. Водночас сучасні технологічні рішення сфери маркетингу дають змогу ліцензіатам набагато ефективніше впроваджувати благодійну діяльність.

Читайте також: Запрацював сервіс із пошуку зниклих та евакуйованих людей

Читайте також: Яке майбутнє у наземного гемблінгу?

Коментарі:
Зараз читають
вгору