Як успішно просувати проєкти в гемблінг-вертикалі, експерти розповіли на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020

28 Листопада 2020, 11:42

Як успішно просувати проєкти в гемблінг-вертикалі, експерти розповіли на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020

Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020, організована міжнародною компанією Smile-Expo, 4 листопада зібрала в українській столиці фахівців, яким було цікаво отримати практичну інформацію про застосування партнерського маркетингу в гемблінг-вертикалі. У програмі заходу наших партнерів були експертні доповіді, нетворкінг і покерний турнір. Детально про все – в цьому оглядовому матеріалі.

Про що говорили на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020?

Модератором першої частини конференції став співзасновник СРА-мережі Papa Karlo Костянтин Карпалов. Він відкрив KiAC 2020 і оголосив перший виступ – керівника SEO.UA Тараса Гущі. Експерт розкрив тему «5 фішок при просуванні сайтів, коли проєкт не заходить в топ-10»: розповів про важливість уніграмм і пояснив, як без переспаму домогтися максимальної релевантності документа за низькочастотними запитами.

Kyiv iGaming Affiliate Conference

Head of SEO в Develux Георгій Рисак розглянув ефективні SEO-рішення для гемблінг-проєктів під бурж-ринки. Він уточнив, які заходи потрібно вживати для просування сайту, а також навів приклади помилок, які заважають онлайн-ресурсам успішно розвиватися.

Kyiv iGaming Affiliate Conference

У доповіді засновника Gagarin Partners Інни Бабич йшлося про акції, які організовують партнерські програми, і їхню важливість для розвитку афіліат-бізнесу. Спікер презентувала кейс Gagarin Partners. Вона розповіла про конкурс, у рамках якого партнерка розіграла серед своїх кращих вебмайстрів $250 000.

Засновник Mafia Partners Konstantine777 під час свого виступу виділив основні нюанси, які афіліати повинні враховувати при виборі партнерської програми, щоб згодом не зіткнутися з шейвом. Зокрема, він порадив вивчати продукти, які просуваються за допомогою партнерки, і аналізувати показник LTV гравця.

Про способи масштабування рекламних кампаній, які допомагають лити трафік на великих обсягах, розповів засновник Red Hamster Владислав Плужниченко. Він розібрав, чи варто використовувати такий інструмент, як Audience Network, і пояснив, як знання методів масштабування впливає на заробіток менеджера.

Андрій Капельцов, який очолює компанію SEO.Capital, розглянув, у чому полягають особливості управління великими проєктами у висококонкурентному середовищі гемблінгу. У тому числі він рекомендував забезпечити безперебійне проведення платежів і відповідально підійти до збору даних і організації роботи служби підтримки.

Тему «Больові точки іноземних операторів при виході на український ринок» розкрила керівник практики приватних клієнтів у юридичній компанії Sayenko Kharenko Аліна Плющ. Вона проаналізувала нюанси законодавства, через які у зарубіжних гральних компаній можуть виникнути труднощі при веденні діяльності на території України.

Kyiv iGaming Affiliate Conference

Людмила Кривко, Founder SI1ICON Marketing Company, дала поради щодо запуску iGaming-продуктів і уточнила, скільки коштуватиме створення онлайн-казино. Вона розкрила секрети залучення і утримання аудиторії під час кризи, а також порівняла, на якому ринку найкраще відкривати і просувати гемблінг-майданчик.

Owner арбітражної команди TopinAd Максим Шейко розповів про тонкощі роботи в гемблінг-вертикалі і уточнив, на що афіліатам звертати увагу в першу чергу, щоб отримувати високий профіт. Крім того, він дав поради щодо створення креативів для конвертації.

Які теми обговорювали під час круглого столу?

У рамках конференції відбувся круглий стіл на тему «Трансформація українського ринку онлайн-гемблінгу: юридичні ризики, поточний стан і перспективи». Його модератором стала голова юридичного відділу в компанії Law & Trust International Тетяна Клименко.

Участь в обговореннях брали:

  • Аліна Плющ – член правління Української асоціації ігрової індустрії.
  • Артем Кузьменко – партнер юридичної фірми Eterna Law.
  • Ганна Буяджи – керівний партнер юрфірми VigoLex.

Kyiv iGaming Affiliate Conference

Під час круглого столу експерти обговорили тренди iGaming-сфери і розглянули, як на ринку онлайн-гемблінгу позначилися карантинні обмеження, введені через пандемію COVID-19. Окремо вони проаналізували положення українського закону про легалізацію грального бізнесу, в яких позначені вимоги до роботи операторів в Інтернеті. Крім того, вони склали прогнози щодо подальшого розвитку місцевого ринку онлайн-гемблінгу.

Про покерний турнір

У VIP-зоні KiAC 2020 пройшов турнір з холдему, організатором якого виступила партнерська програма Gagarin Partners. У грі брали участь власники VIP-квитків.

За підсумками покерного турніру визначили трьох переможців. Вони отримали від організатора грошові призи, а переможець – ще й кубок.

Про нетворкінг і закриту вечірку

Ключова перевага Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020 у тому, що на заході були створені всі необхідні умови для продуктивного нетворкінгу.

Щоб відвідувачі могли налагодити тісний контакт і обзавестися корисними зв'язками, організували speed-dating і знайомства за допомогою гральних карт.

А після закінчення конференції відбулася закрита вечірка, на якій власники VIP-квитків, спікери та представники спонсора могли поспілкуватися в неформальній обстановці і вже «без краваток» обговорити перспективи співпраці. На афтепаті гостей чекала насичена програма: фуршет із закусками і напоями, виступ кавер-виконавиці, діджея і артистів балету.

Нагадаємо, Аліна Плющ розповіла, що на момент подачі документів на українську ліцензію гральному оператору краще об’єднатися з партнерами.

Читайте також: Оператор казино і власник готелю є серйозними партнерами один для одного – Атіс Захаранс

Читайте також: Казино є якорем, який притягує клієнтів до готелю – Ксенія Корзун

Коментарі:
Зараз читають
вгору