У часи, коли за своє майбутнє бореться вся країна, кожен може використати свої навички та зробити внесок у перемогу. Як виявилося, арбітражники, сеошники та інші учасники ринку пішли на віртуальний фронт, який зараз також дуже важливий для перемоги. Вони використовують бюджети та навички розповсюдження інформації, щоб розповідати світові про стан справ в Україні через найпопулярніші канали.
Так, Руслан Нонка, керівний партнер Storm Ukraine, шукає на своїй сторінці у Facebook спеціалістів, які можуть запустити рекламу про події в Україні в російських соцмережах і про петицію щодо припинення війни.
Відомий спеціаліст із SEO Віктор Карпенко у своєму Telegram-каналі поширює інформацію щодо того, як можна допомогти Україні, та закликає до віртуальної боротьби із супротивником.
Також до допомоги та поширення інформації закликають й інші канали, наприклад лінкбілдерів.
Сергій Єфименко, президент Всеукраїнської федерації спортивного покеру, постійно інформує підписників про стан справ в Україні та можливість допомогти.
Засновник компанії Traffic.one та Co-founder у «Кухня Лидов» Роман Чесановський теж не залишається осторонь.
Вебмайстер Єгор Шваюк підтримує нашу армію грошима та інформаційно.
І це далеко не всі, хто приєднався до фінансової, інформаційної та віртуальної підтримки країни, в якій вони живуть і працюють. У багатьох арбітражних чатах йде активна робота з підтримки України. Отже, гральний бізнес почав приносити користь країні у мирні часи, продовжує підтримувати державу і в скрутні та візьме участь у її відродженні після завершення війни.
Читайте також: Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей
Читайте також: Як працює фондова біржа