Від локальної компанії до найбільшого покер-руму Східної Європи: PokerMatch відзначає свою шосту річницю

22 Липня 2022, 16:00

Від локальної компанії до найбільшого покер-руму Східної Європи: PokerMatch відзначає свою шосту річницю

Впродовж цих років компанії вдалося пройти тернистий шлях від невеликого руму до великої гральної платформи Східної Європи, міцно закріпившись серед лідерів індустрії. Тому з нагоди такої події оператор розповів про свою історію та пріоритети.

У часи зародження компанії керівництво PokerMatch ставило собі за мету змінити сталу думку про покер. Сотні працівників були мотивовані поширювати ідею про те, що покер – це такий самий вид спорту, як, наприклад, футбол чи баскетбол. Проте з характерною відмінністю – інтелектуальний, а не фізичний.

По-перше, покер – це складна інтелектуальна гра, у якій вкрай важливе математичне мислення, по-друге, гравці повинні мати хист до психології, щоб розуміти тактику опонентів.

Відповідальна гра завжди була пріоритетом для PokerMatch, тому від початку створення покер-руму і до сьогодні компанія постійно нагадує користувачам про азартний аспект, закликаючи бути відповідальними. Покер – це інтелектуальний спорт, тож нехай таким і залишається.

За шість років онлайн-рум створив лояльну спільноту гравців. Сотні тисяч користувачів за цей час стали частиною великої сім’ї PokerMatch та щодня отримують задоволення від гри, підвищуючи свою майстерність та виграючи величезні призові. Команда руму працює 24/7, щоб зробити гру на платформі максимально привабливою для любителів та професіоналів. 

Протягом шести років найбільший покер-рум Східної Європи PokerMatch отримав багато нагород у профільних номінаціях та неодноразово потрапляв у шорт-листи найпрестижніших міжнародних конкурсів, серед яких SBC, IGB Affiliate та SiGMA Europe Gaming Awards. Щороку бренд підтверджує цим звання найкращого руму Східної Європи.

Важливо й те, що амбасадори та стримери компанії PokerMatch прославляють спортивний покер та Україну на різноманітних світових майданчиках. Наприклад, цьогоріч за перемогу у найвідомішій Світовій серії з покеру WSOP боровся Євген Качалов – найуспішніший гравець в історії України та чинний амбасадор PokerMatch. Євген поставив за мету розповісти покерному світу про війну в Україні та допомогти частиною своїх призових нашій країні. 

Відразу після початку повномасштабної війни PokerMatch відсторонив усіх гравців із росії від гри у покер-румі. Компанія призупинила роботу на території країни-агресора, також розірвала багато рекламних контрактів.

Наразі предмет особливої гордості в компанії – це створення власних благодійних ініціатив, серед яких Victory Cup та Ukrainian Glory Cup, і реакція покерного ком’юніті на них. Не сума коштів, які були переведені на гуманітарну допомогу постраждалим українцям (хоча вона доволі значна – наразі це понад 2 млн грн). А саме те, як покеристи з усієї України відгукувалися на благодійні проєкти.

«У нас було декілька ініціатив із різною формою та змістом, і щоразу ми спостерігали сильний відгук з боку аудиторії. Для нас це чіткий показник того, що почуття та бажання команди PokerMatch на 100% збігаються з почуттями та бажаннями користувачів», – говорить представник компанії.

PokerMatch

PokerMatch відсвяткує визначну дату створення руму разом зі своїми клієнтами. Масштабні онлайн-акції та турніри тішитимуть любителів покеру цілий місяць. Протягом місяця щосуботи відбувалися спеціальні турніри (всього п’ять) із загальною гарантією 6 млн грн. Найбільший івент, який пройде 23 липня, буде благодійним – весь зібраний рейк PokerMatch відправить на гуманітарні потреби України у війні з агресором.

У найближчому майбутньому компанія продовжить ініціювати благодійні покерні проєкти для допомоги Україні у боротьбі з ворогом. Також PokerMatch приділяє велику увагу роботі з аудиторією й інформуванню її щодо правильної участі у розважальних проєктах. Тобто соціальна місія для компанії не є новою, і під час війни ця соціальна відповідальність лише посилилася. Так, бренд навіть створив віртуального амбасадора – дракона Драгобрата, який став талісманом PokerMatch та активним кіберволонтером, який підтримує всі благодійні турніри бренду.

Бренд з українським корінням досягнув усіх початкових цілей з абсолютним успіхом, ставши інтернаціональним. PokerMatch продовжуватиме й надалі натхненно просувати свою проукраїнську позицію на міжнародній арені. Наступні цілі – це проведення низки міжнародних офлайн-турнірів в українських містах. Чекаємо на Victory Cup у Києві, Харкові, Одесі, Херсоні, Запоріжжі, а також в українському Криму. 

Девіз PokerMatch наразі звучить так: «Працюємо і граємо задля перемоги України! Шість років – це лише початок!»

Читайте також: Нагальні питання ІТ індустрії під час війни

Читайте також: Тижневий дайджест новин

Коментарі:
Зараз читають
вгору