Вакансії у гральному бізнесі становлять тільки 0,3% від всіх пропозицій – дослідження

22 Червня 2021, 11:08

Вакансії у гральному бізнесі становлять тільки 0,3% від всіх пропозицій – дослідження

На початку червня фахівці з кадрового порталу grc.ua проаналізували пропозиції по роботі в сфері грального бізнесу. Попри невелику кількість пропозицій (0,3% від всіх вакансій), індустрія пропонує середню зарплатню в розмірі 75 тис. гривень. Найчастіше шукають розробників ігор і програмного забезпечення та менеджерів з маркетингу.

Із загальної кількості вакансій, пропозицій роботи в гемблінгу було лише 0,3%, водночас у 0,2% випадків безпосередньо не йшлося про роботу в гральному бізнесі. Лише були вказані вимоги щодо досвіду роботи з беттінгом, азартними іграми чи онлайн-казино, залученням трафіку чи побудові воронки продажів з великими ігровими компаніями на європейських чи азіатських ринках. Причиною є те, що сфера ще донедавна була нелегальною. І навіть зараз бізнес має багато обмежень, а нормативно-правова база – в процесі розробки.

Середня зарплатня в цьому бізнесі становить 75 тис. гривень: 50% роботодавців готові платити 49,5 тис гривень, 25% – 96,1 тис. гривень, решта 25% – від 103,5 тис. гривень.

З усіх пропозицій 25% вакансій спрямовані на пошук маркетологів, піарників, редакторів, контент менеджерів. Значна частина вакансій спрямована на роботу з ринками ЄС та Азії. Зарплатню від 103 тис. гривень працедавці обіцяють розробникам ПЗ та ігор і цифровим маркетологам з досвідом від трьох років.

Загальною вимогою, яка присутня у 50% вакансій, є знання англійської мови. Для розробників обов’язковим є досвід роботи з Git, JavaScript тощо.

Для кандидата на посаду копірайтера чи контент-менеджера (по 8% на кожну посаду з усіх пропозицій) існують вимоги з досвіду редагування, навичок менеджменту проєктів, вміння опрацьовувати зображення в Photoshop.

Менеджер з цифрового маркетингу (17% від усіх вакансій) має уміти налаштовувати трафік користувачів, формувати портрет відвідувачів, вміти працювати з Google Ads і Analytics і розуміти систему управління персоналом.

У гендерному зрізі кандидати на роботу в гральному бізнесі розподілилися так: 80% – чоловіки і 20% – жінки.

Нагадаємо, що КРАІЛ закликав українських ліцензіатів дотримуватися вимог рекламного законодавства.

Читайте також: Легальні українські лотереї

Читайте також: Останні новини про гральний бізнес України

Коментарі:
Зараз читають
вгору