У вересні регульований онлайн-ринок азартних ігор у країні згенерував дохід у розмірі €184 млн, що на 25,4% більше порівняно з вереснем минулого року.
У загальному доході від онлайн-ігор найбільші суми припадають на онлайн-казино. За даними компанії Ficom Leisure (займається злиттями та поглинаннями, спеціалізується на офлайн- та онлайн-ставках і азартних іграх із 1996 року), незважаючи на щомісячне зниження на 2,2%, доходи онлайн-казино зросли на 29,2% в річному обчисленні та у вересні становили €92,7 млн.
Лідером рейтингу став PokerStars (Flutter Entertainment), частка якого становила 12,2% виручки, за ним розмістилися Sisal (8,2%) і Lottomatica (7,9%).
Однією з причин лідерства PokerStars аналітики називають заяву Flutter Entertainment про можливий вихід із італійського ринку оператора ставок та спорт Betfair, оскільки в Італії тимчасово ввели новий податок для беттінгу (діє в рамках податкових заходів, спрямованих на підтримку країни у відновленні після COVID-19).
Нещодавно Flutter Entertainment попросила пояснити, як Agenzia delle Dogane e dei Monopoli (ADM, Служба з митних справ та монополії) розраховує оборот для ухвалення рішення про податок. Крім того, оператор зазначає, що підвищення податку для букмекерів «зробило неможливим ведення бізнесу». Додамо, частка Betfair на ринку країни становить 96%.
Повертаючись до загальних показників, звернемо увагу саме на ставки на спорт, де загальний дохід у вересні зріс на 18,6% у річному обрахуванні та становив €152,5 млн.
Роздрібна торгівля зросла на 13,5%, до €76,7 млн – вперше від початку пандемії, а доходи від спортивних ставок в режимі онлайн збільшилися на 24,1%, до €75,8 млн.
Компанія Snaitech лідирувала за обома вертикалями, і на неї припадало 16% доходів, трішки менший відсоток був у компанії Goldbet (15,5%).
Нагадаємо, раніше ми розповідали про особливості роботи гральних закладів у Великобританії, Франції, Італії та Німеччині.
Читайте також:Японський гральний ринок – огляд останніх подій
Читайте також:Чи діє закон про гральний бізнес в Україні
Підписуйтеся на наші сторінки в Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, YouTube