Однією з цілей легалізації грального бізнесу називають збільшення кількості іноземних туристів. Голова Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ) Мар’яна Олеськів розповіла про деякі аспекти роботи над розвитком як внутрішнього, так і зовнішнього туризму. Зокрема, вона виділила дуже позитивну тенденцію у популярності України серед жителів Саудівської Аравії.
Мар’яна Олеськів погодилася з твердженням, що Україна відсутня на туристичній мапі світу, адже щоб змінити це потрібні значні фінанси та зусилля. Для прикладу, в Туреччині бюджетом передбачено $100 млн на маркетинг туризму, в Україні – менше ніж $4 млн. І це критично мало для просування країни, бо ця сума призначалася для внутрішнього і зовнішнього маркетингу та всіх подій.
З іншого боку, держава раніше взагалі не фінансувала розвиток туризму, тому це все-таки прогрес. Цього року Держагентство розвитку туризму спрямувало свою кампанію на українців та внутрішній туризм. На другому етапі агентство «продаватиме» ідею подорожей для іноземців. Перший крок у цьому напрямі зробили з Саудівською Аравією. Туди Мар’яну Олеськів запросив міністр туризму, який сказав, що Україна для них це зараз напрям № 1. В Саудівській Аравії кожен знає про Україну, і кажуть, що це чудова країна, до якої планують поїхати і наступним літом.
Голова ДАРТ зазначає, що імідж країни залежить від туризму. Люди починають говорити про враження і діляться ними з друзями – так і змінюється враження про Україну.
За її словами, для решти країн світу Україна – це незрозуміла країна зі старими панельними будинками, розрухою, пострадянською сірістю та війною з Росією.
Однак серед саудитів враження про Україну тільки позитивні. Через це спікерка вважає туризм ключем для успіху, тому і надалі планується робота з іншими цільовими ринками, що допоможе змінити уявлення про Україну.
До початку пандемії ключовими були країни Європи завдяки безвізовому режиму. Серед важливих напрямів виділяють країни Перської затоки і Китай. Але китайцям нині забороняють подорожувати, тому активну співпрацю планують вже після скасування заборони.
Пріоритетною залишається Західна Європа – особливо після підписання угоди про відкрите небо. У лоукостерів, як-от Ryanair і Wizzair, вже великі плани на розвиток перельотів до України.
Цього року почали також проводити опитування іноземних туристів на кордоні з Україною, щоб визначати їхню кількість та очікування. Для дослідження внутрішнього туризму ДАРТ спочатку замовило розробку методології опитування, адже її раніше не існувало. Тому до кінця 2021 року фахівці матимуть загальну картину з цього напряму, що важливо і для Нацбанку та Держстату.
За словами очільниці ДАРТ, дуже мало готелів подають якусь статистику, тому у Львові ці дані збирали безпосередньо від готелів до власної системи. Через це нова редакція закону про туризм зобов’яже готелі щомісяця подавати інформацію про туристів.
Нагадаємо, що нещодавно відбулося 21-е засідання Комісії з категоризації готелів.
Читайте також: Аліна Плющ про невиправдані сподівання грального ринку України
Читайте також: Онлайн-гемблінг нині на нових максимумах популярності