Усі «живі» кіберспортивні події повернуться лише на початку 2021 року – Олександр Кохановський

18 Квітня 2020, 11:48

Усі «живі» кіберспортивні події повернуться лише на початку 2021 року – Олександр Кохановський

Генеральний директор The Gravity Group під час свого виступу на онлайн-конференції Betting in the face of COVID-19 розповів про новітні тренди кіберспортивної індустрії та звернув увагу на розвиток кіберспортивного беттінгу, який за останні місяці почав динамічно набирати популярність.

Спікер пояснив, що пандемія докорінно змінила формат роботи кіберспорту. Закриття кордонів і загрози для життя призвели до повного скасування «живих» подій 2020 року та змусили організаторів перенести турніри в онлайн-режим. За словами фахівця, до проведення live-змагань кіберспорт повернеться в кращому випадку в четвертому кварталі 2020 року, проте більш реалістичним варіантом є поновлення діяльності в першому кварталі 2021 року.

«Але в цьому можна виділити два позитивні моменти. Перший – суттєве збільшення кількості онлайн-матчів. Зараз це тільки почало проявлятися, однак згодом ми побачимо, що всі професійні команди на постійній основі почнуть грати в онлайн-баталіях. Нові турніри будуть з’являтися щотижня та кіберспортивні команди будуть грати багато – з перервами мінімум в один-два дні. Другий – це перетікання спонсорських бюджетів. Оскільки традиційний спорт практично завмер, то великі інвестори звернуть свою увагу на електронний спорт, який продовжує діяльність», – розповів експерт.

Водночас найбільше Олександр Кохановський виділив підвищення інтересу букмекерів до кіберспорту.

«Компанії, які працюють у сфері ставок, помітили, що гравці почали ставити на кіберспортивні баталії після зникнення традиційного спорту з ліній ставок. Кіберспортивні оператори вже відзначають зростання трафіку на 25-30% за місяць», – уточнив він.

Усі «живі» кіберспортивні події повернуться лише на початку 2021 року – Олександр Кохановський

Експерт упевнений, що після закінчення пандемії інтерес букмекерів до електронного спорту не ослабне.

«Кіберспорт – новий бренд у беттінгу, це безсумнівно. І електронний спорт за 10 років стане найбільшим спортивним напрямом на планеті. Ігнорувати його – рівноцінно самогубству. Аудиторія спортивного беттінгу буде дорослішати і втрачати інтерес, а ось аудиторія кіберспорту дуже молода й активна. Кіберспорт нині в тренді, і його популярність зростатиме. Після закінчення пандемії він лише посилить свої позицій. Нині лідером серед ігрового беттінгу на території СНД є CS:GO, на долю якого припадає 45-50% ставок. І мені відомо, що часто вони мають серйозні розміри – суми можуть доходити до $10-15 тис.», – підсумував Олександр Кохановский.

Нагадаємо, букмекери все частіше додають цифровий спорт до своїх продуктів.

Читайте також: Огляд співпраці бізнесу ставок і кіберспорту

Читайте також:Новини у світі грального бізнесу

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору