Уряд Індії продовжує боротися з незаконними азартними іграми

22 Листопада 2020, 10:21

Уряд Індії продовжує боротися з незаконними азартними іграми

Правоохоронні органи посилили пошук нелегальних гральних закладів. Водночас суди попереджають кінозірок про неприпустимість підтримки онлайн-гемблінгу й очікують вказівок від місцевої влади.

Індійська влада стурбована зростанням азартних ігор напередодні січневого фестивалю «Санкранті» (Sankranti), що є традиційним для країни. Наприклад, поліція арештувала сотні гравців, спійманих за азартними іграми під час фестивалю «Дівалі», який відбувся 14 листопада.

Через це поліція активізувала пошуки підпільних гральних закладів, півнячих боїв, онлайн-гемблінгу та знаменитостей, які беруть участь у просуванні незаконних азартних ігор.

Цікаво, що велику увагу правоохоронці приділяють саме півнячим боям, ставки на які є доволі популярними в Індії. Зокрема, пошуки таких подій нині активно проходять у портових містах, але, за словами місцевої влади, поліції важко впливати на ці нелегальні бої, оскільки організатори доволі мобільні. Також за ставками на ці події слідкують і в онлайн-режимі, користуючись прикладом Філіппін. Там ставки на півнячі бої отримали велику популярність під час пандемії, що змусило уряд розглянути можливість їх легалізації та оподаткування.

Щоправда, у країні існує невизначеність щодо статусу онлайн-гемблінгу. Так, Вищий суд Ченнаї (раніше Мадрас) у штаті Тамілнад очікує вказівок від уряду стосовно азартних ігор в Інтернеті. Сталося це на фоні самогубств, пов’язаних із боргами за участь у них, і заяви головного міністра штату про можливу заборону гемблінгу. На думку суду Ченнаї, уряду вже час визначитися зі статусом азартних ігор у штаті – або повністю легалізувати, або повністю заборонити. Інакше боротьба проти бізнесу, який знаходиться в сірій зоні, буде продовжуватися ще довго.

Також Вищий суд Ченнаї попередив знаменитостей Боллівуду, щоб ті припинили підтримувати онлайн-гемблінг. Судді занепокоєні тим, що кінозірки чи спортсмени виступають учасниками рекламних кампаній операторів.

Нагадаємо, ринкова вартість онлайн-геймінгу Індії може сягнути $2,5 млрд до 2022 року.

Читайте також: В Індії заблокували 118 мобільних додатків від китайських розробників

Читайте також: Стратегії в ігрових автоматах

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору