УНЛ розповіла, як запроваджували відповідальну гру у 2021 році

24 Січня 2022, 14:10

УНЛ розповіла, як запроваджували відповідальну гру у 2021 році

Протягом минулого року компанія «Українська національна лотерея» розробила буклети для гравців, провела кілька тренінгів для своїх працівників і затвердила новий рекламний кодекс. Більше щодо принципів відповідальної гри читайте на нашому сайті.

«Українська національна лотерея» (УНЛ) відзвітувала щодо дотримання принципів відповідальної гри у минулому, 2021 році. На офіційному порталі оператор повідомив, що компанія зобов’язалася проводити лотерею у соціально відповідальний спосіб.

«Нашою метою є проведення захопливих і привабливих лотерейних ігор, які приносять задоволення та розвагу для кожного й дають нагоду здійснити мрію. Наші лотереї випускаються у відповідальний спосіб, захищаючи вразливих осіб та осіб віком до 18 років», – зазначено у заяві.

Також там повідомили, що Європейська асоціація лотерей (EL) успішно підтвердила сертифікат українського оператора про відповідність стандартам responsible gambling, також УНЛ стала членом міжнародної кампанії «Даруй відповідально». Суть цього проєкту полягала в тому, щоб закликати громадян різних країн не дарувати лотерейні білети неповнолітнім.

Окрім того, українська компанія взяла участь у трьох міжнародних вебінарах і знайшла ще двох партнерів – Центр здорової молоді та Міжнародну антинаркотичну асоціацію. Ці дві організації опікуються та допомагають ресоціалізуватися громадянам, які страждають на ігрову залежність.

Щодо менеджменту responsible gambling, то протягом минулого року УНЛ оновила ключову документацію у цьому напрямі. Зокрема, на порталі оператора можна знайти у форматі PDF загальний політичний документ і програму відповідального ставлення до лотерейних ігор.  

Українська національна лотерея

Семінари та посібники для гравців

Було проведено низку тренінгових програм для співробітників компанії та розповсюджувачів. Наприклад, серед таких семінарів є підготовка людей, які залучені до роботи бренду, про те, як дотримуватися вимог щодо віку гравців на всіх функціональних рівнях. В УНЛ додали, що обов’язки у згаданій галузі прописані в посадових інструкціях ключового персоналу, а в договорах із розповсюджувачами окремо зазначили, що вони не мають права давати лотерейні білети в борг чи продавати за кредитні кошти.

До речі, компанія підтримала проведення публічного семінару для співзалежних, де українські фахівці розповіли про лудоманію та її наслідки для самих гравців та їхнього оточення. А для учасників був розроблений буклет про те, як грати відповідально, із зазначенням контактів актуальних центрів допомоги залежним, а також посібник про самодопомогу для гравців в азартні ігри. Вони доступні на сайті оператора у форматі PDF.

Зазнав оновлення і сайт лотереї. Отже, тепер гравець може зробити паузу в грі та обрати для себе термін самообмеження від однієї доби до шести місяців. А також встановити ліміт грошових витрат на день, тиждень чи місяці. Ще у розділі «Тести» додали опитувальник на визначення ознак лудоманії у гравця, а FAQ доповнили блоком про відповідальну гру та в розділі «Допомога» зазначили центри допомоги лудоманам.

Реклама та опитування

УНЛ

За минулий рік УНЛ розробила і затвердила новий рекламний та маркетинговий кодекс компанії, який відповідає вимогам Європейської та Всесвітньої асоціацій лотерей. За новою редакцією компанія має зберігати інтереси гравців, а не спонукати їх відігратися, не розповідати в рекламі, що виграш може якимось чином змінити місце їхньої роботи, не згадувати про установи, які надають кредити, та інші нові положення.

На порталі почала працювати гаряча лінія, зателефонувавши на яку можна отримати підтримку для гравців із залежністю. Цей номер тепер тиражують на друкованій продукції лотереї та у пунктах розповсюдження білетів.

А у партнерстві з Центром здорової молоді компанія провела соціологічне дослідження для того, щоб визначити рівень обізнаності громадськості щодо відповідальної гри, проблематики ігрової залежності та гемблінгу в цілому.

Опитування показало, що більша частина (57%) респондентів не грала в лотерею. А серед тих, хто купував білети, 37% робили мінімальні витрати на гру, щоб їхнє захоплення залишалося відповідальним. Ще 25% сказали, що самі для себе встановлюють грошовий ліміт, 23% вивчають правила гри та шанси виграти, 22% намагаються припинити грати, якщо відчувають, що починають втрачати контроль. 5% респондентів віддають перевагу блокуванню себе на сайтах, де пропонують послуги з гемблінгу.

Нагадаємо, на українському ринку гемблінгу з’являться нові букмекери.

Читайте також: Як грати в бінго

Читайте також: Лотереї України

Коментарі:
Зараз читають
вгору