Universal Sports & Gaming Hackaton став першою онлайн-подією таких масштабів – Іван Білаш

13 Серпня 2020, 15:56

Universal Sports & Gaming Hackaton став першою онлайн-подією таких масштабів – Іван Білаш

З 7 до 9 серпня відбувся Universal Sports & Gaming Hackaton, організований Parimatch Tech. Загалом участь у події взяло 416 учасників із дев’яти країн, які запропонували 37 проєктів. Ми поспілкувалися з організаторами та менторами про особливості хакатону, представлені ідеї та критерії, за якими обирали переможців.

Іван Білаш, R&D-менеджер Parimatch Tech, розповів про головну мету заходу – надати можливість спілкуватися, розвиватися та реалізовувати цікаві ідеї. Учасникам пропонували реалізовувати ігри та сервіси в напрямах статистики, маркетингу, контенту, розширення для соціальних мереж тощо.

«Загалом до хакатону приєдналося 416 учасників, сумарно вони запропонували 111 ідей. Географія була найрізноманітніша: Україна, Німеччина, Іспанія, Польща. Тільки уявіть, в онлайні ми зібрали дев’ять країн і 57 міст. Призовий фонд складав $3000 без урахування додаткових призів і можливостей від JKR, Sector X і Parimatch Tech», – розповів Іван Білаш.

Представник Parimatch Tech виділив головні критерії, за якими оцінювали проєкти: ідея (іноваційність, відповідність), команда (укомплектованість та якість співпраці), прогрес під час хакатону, прототип і відеопрезентація.

Переможцями Universal Sports & Gaming Hackaton стала команда Dragon’s із реалізованим проєктом RunOut – грою в жанрі ранер-платформера з елементами логіки. В якості призу колектив отримав $1500. Судді відзначили досвід і цілеспрямованість колективу на результат, побачили потенціал для подальшого розвитку.

Іван Білаш високо оцінив проведення цього хакатону для компанії й індустрії.

«Як для івент-холу PMHUB, так і для організатора Parimatch Tech цей хакатон був першим. Можна сказати, що ми стали першопрохідцями в цій ніші, бо не бачили, щоб хтось проводив такі події віртуально. Це було своєрідним викликом, але вважаю, ми впоралися. Зібрали багато учасників та ідей, кожна з яких по-своєму унікальна. Тому так, результатом ми задоволені. Після успішного кейсу Universal Sports & Gaming Hackaton неодмінно повернемся до ідеї проведення хакатонів у майбутньому», – наголосив R&D-менеджер.

Universal Sports & Gaming Hackaton став першою онлайн-подією таких масштабів – Іван Білаш

Крім того, він додав, що подія отримає продовження. Під час фінального обговорення судді вирішили взяти додатковий тиждень, щоб переглянути всі проєкти та не упустити чогось важливого. І з авторами найцікавіших проєктів журі додатково зв’яжеться 19 серпня.

На хакатоні були ментори двох видів: командні й експертні. Перші, власне, супроводжували команди протягом всього процесу створення продукту, вони встановлювали чекпойнти та допомагали учасникам пройти від ідеї до подачі прототипу. Експертні ментори – спеціалісти в певних галузях, які відповідали на конкретні питання команд.

Один із експертних менторів, PPC тімлід у компанії MGID Роман Собко консультував учасників із питань маркетингу, бізнес моделей і аналізу ринку.

«Радий бути частиною чогось значного в Україні в напрямі геймінгу та кіберспорту. Відчуваю, що готовий ділитися знаннями. Радію знайомству з людьми з технічним складом розуму замість гуманітаріїв, які мене здебільшого оточують», – розповів Роман Собко про причини стати ментором.

Серед учасників йому сподобалася одна молода команда з проєктом алгоритму на основі нейронної мережі, який аналізує рухи спортсменів і видає ймовірність наступних дій, вираховує коефіцієнт на перемогу.

Universal Sports & Gaming Hackaton став першою онлайн-подією таких масштабів – Іван Білаш

«Такі події мають ключове значення в розвитку екосистеми. Молодим талантам потрібно себе реалізовувати та набирати досвід. І такий формат є одним із кращих варіантів прокачки навичок і знайомств у цій сфері», – оцінив спеціаліст хакатон.

Коментуючи запитання журналіста Login Casino щодо останніх тенденцій на маркетинговому ринку геймінгу та гемблінгу, Роман Собко виділив динамічне зростання рекламних бюджетів, високу конкуренцію в платній рекламі. Також виник новий тренд на гіперказуальні ігри (прості ігри, спрямовані на широке коло користувачів). А серед негативних моментів ментор виділив впровадження більш жорстких вимог для реклами гемблінгу на Facebook, внаслідок чого відбувається відтік рекламних бюджетів на інші джерела трафіку.

Нагадаємо, в США букмекер вперше запрацює на території спортивної арени.

Читайте також:Перспективність хмарних сервісів у геймінгу і гемблінгу

Читайте також: Останні новини криптовалют

Більше цікавих новин тут: Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору