Український гральний ринок є привабливим для афіліатного маркетингу – експерти

10 Листопада 2020, 14:22

Український гральний ринок є привабливим для афіліатного маркетингу – експерти

Представники індустрії обговорили сучасний стан справ у сфері залучення нових клієнтів до гемблінгу через афіліатів. Зокрема, представник Parimatch уточнив, що для них Україна зараз є найкращим ринком, а засновник арбітражної команди Tsquad назвав Україну більш привабливою для роботи, ніж Росія.

Максим Маковецький, голова афіліатного відділу Parimatch, розповів, що найкраща конвертація трафіку та найбільша частка витрат припадають саме на український напрямок. Казахстан також розвивається, а ось російський ринок, який займає 30% бюджету афіліатного маркетингу, є найскладнішим для роботи. Однією з причин, які роблять Росію доволі непростою для освоєння, за словами Максима Маковецького, є високий рівень конкуренції.

У Білорусі цей оператор нещодавно отримав ліцензію на онлайн-казино та намагається залучити трафік. Нинішні події зробили ситуацію нестабільною, але загалом ця юрисдикція має потенціал.

«Ще з цікавого є Азербайджан та Узбекистан. У нас там існують проблеми, тому ми періодично “допилюємо” продукт. Але в Азербайджані й Узбекистані ми теж бачимо потенціал», – доповнив представник Parimatch свій виступ на вебконференції SBC Digital Summit CIS, що проходила 4-5 листопада в онлайн-форматі.

Щоб наростити джерела трафіку, як арбітражного, так і СЕО, Parimatch перезапустила партнерську програму на початку осені, тому отримала гарні результати. Раніше головним джерелом трафіку було SЕО, зараз же найбільший приріст дає саме арбітражний трафік.

Віталій Ситовський, засновник і виконавчий директор арбітражної команди Tsquad, розповів, що ринок СНД наразі відновлюється після того, як рік тому напрям втратив трафік для афіліатів. Тепер, з огляду на певні зміни, команди повертаються до роботи в цьому секторі.

«Обсяги по СНД впали, зараз ми намагаємося їх відновити, бо почали відкриватися інші ринки. Знову відкривається Росія, всі знають, що відкривається ринок і в Україні, на яку ми дивимося з інтересом, бо ринок великий і перспективний, він подобається нам більше за Росію», – уточнив Віталій Ситовський.

Також за останні пів року є позитивні зміни на ринку Узбекистану, Азербайджану та Вірменії, тому Tsquad цікавиться й цими напрямками.

affiliate marketing

За словами Наталії Богуш, афіліатного маркетолога у Rank Group, за останні роки відбулася трансформація багатьох афіліатних програм і підходів. Чимало учасників цього ринку перетворилися на гарні інформаційні ресурси, референтні бази для гравців, відповідно, стали незамінною частиною трафіку для казино, букмекерів чи покер-румів, які звертаються до цих вебресурсів, щоб дізнатися думку інших стосовно певного оператора.

Це частково підтвердив і Микола Руденко, керівний директор 8labs. За його словами, навіть у таких гігантів, як GVC, частка афіліатного трафіку в брендах складала 50-60%.

Артур Міхалєв, директор із міжнародного бізнесу в Bookmaker Ratings, уточнив, що проблеми у відносинах між оператором і афіліатом унікальні для кожного ринку, проте одна, спільна, об’єднує всі – менеджер-афіліат є спеціальністю, якої ніде не навчають. За цим напрямом немає й курсів серед онлайн-шкіл, що разом із високою текучкою кадрів може спричинити незручності для оператора. Справи не передаються, і в колективі існує необхідність постійно налагоджувати відносини з новими працівниками.

Нагадаємо, до українського регулятора грального бізнесу вже звернулися десятки потенційних ліцензіатів.

Читайте також: Чому більшість гемблінг-стартапів починає працювати з ліцензією Кюрасао

Читайте також:Свіжі новини грального бізнесу

Дізнавайтеся про найцікавіше на наших сторінках у Facebook, Instagram, Twitter, Telegram.

Коментарі:
Зараз читають
вгору