Українка переказала 30 млн гривень, які виграла у Parimatch, на потреби ЗСУ

22 Липня 2022, 11:23

Українка переказала 30 млн гривень, які виграла у Parimatch, на потреби ЗСУ

На YouTube каналі одного українського медіа виклали неоднозначний сюжет про українку, яка зірвала джекпот і переказала 30 млн грн на користь Збройних сил України. Здавалося б – дійсно сильна історія, але через деякі моменти виникають сумніви щодо головної ідеї відео.

Загалом майже чотири хвилини у відео розповідається історія українки, яка з сім’єю виїхала до Чехії під час війни й «іноді, щоб відволіктись» грає в онлайн-ігри. До речі, жодної згадки про те, що це онлайн-ігри на гроші у відео немає. Тож спершу можна подумати, що мова йде про якусь акцію чи розіграш. Але це враження швидко проходить, коли на 40-й секунді сюжету на весь екран під час запуску грального додатка демонструється логотип одного з ліцензійних онлайн-казино, а диктор на фоні розповідає, що «…з їхньою допомогою вдасться не лише відволіктися, а й заробити…». Далі ролик стає все цікавішим, адже виявляється, що головна героїня не просто розважалась у грі, а й мала «передчуття», що ось-ось виграє. І дійсно, дівчина зірвала джекпот на суму 30 млн грн, після чого вирішила передати кошти на потреби армії, щоб допомогти українцям повернутися з-за кордону до свого колишнього життя.

Далі в сюжеті знову з’являється згадка про вищезгаданого оператора з уст речника Державної прикордонної служби, який повідомляє, що кошти витратять на пошиття форми для прикордонників.

Наприкінці дівчина робить акцент на тому, що щаслива від того, що вона, «проста людина з села на Закарпатті», змогла настільки допомогти країні. І це дійсно дуже щирий вчинок, важливий для перемоги.

Але напевне ані ця дівчина, ані творці ролику не замислились над тим, що такі меседжі у зв’язці з натяком на азартні ігри, можуть погано впливати на вразливі верстви населення. Наприклад, на людей із гральною залежністю та на тих, хто перебуває в ремісії. Адже вони отримують хибну мотивацію до гри – виграти дуже багато грошей та допомогти країні. Також це може спонукати до гри молодих людей, як-от студентів, які ще не заробляють власних коштів, але хочуть зробити свій внесок у боротьбу з агресором. Або людей, які втратили роботу і не можуть знайти нову. Сюди ж додається ще згадка про «передчуття», яке можна трактувати як «я відчуваю, що мені пощастить, тому піду грати». Ще й дуже зручно, що не треба думати, де саме пограти. Ось логотип оператора, в якого точно можна виграти.

Через такі нюанси виникає відчуття, що це погано прихована реклама оператора. Звісно, з одного боку, це історія людини, яка так любить Україну, що пожертвувала їй всі виграні гроші. З іншого ж – здається, що оператор лише використав все це як привід для зворушливого сюжету, в якому можна показати свій логотип і згадати назву. Складається навіть враження, що хтось вирішив скористатися можливістю для власної промоції на фоні благодійної допомоги під час повномасштабного вторгнення в Україну. І одна справа, коли оператори підвищують репутацію бренду через роботу благодійних фондів, та зовсім інша, коли натякають на те, що гра в онлайн-казино має не тільки розважальну складову, а й може зробити людину героєм.

До речі, зовсім нещодавно регулятор азартного ринку КРАІЛ звертався до операторів із проханням не використовувати для рекламного просування тему війни. Тож, можливо, згадка оператора та його логотип на екрані – це просто збіг та неуважність редакторів ролику, а зовсім не маніпулювання почуттями українців, які опинились в складній життєвій ситуації.

Однак, кожен наш читач може зробити власний висновок щодо того, що він побачив, і поділитися своєю думкою в коментарях у наших соцмережах.

Читайте також: Чи вплине розпуск КЕР на гральний ринок

Читайте також: Національна поліція підозрює ліцензіатів у приховуванні доходів

Коментарі:
Зараз читають
вгору